pc upgrade voor nieuwe spellen.

• Onderwerp starter Onderwerp starter chiz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
bedankt voor je antwoord.
Ik heb voor de videokaart gekeken alleen ik kan daar alleen maar nieuwe van vinden voor ongeveer 130 euro. het gaat dan om een amd hd 5770. moet ik na het geheugen processor en videokaart ook nog mijn fans aanpassen of voeding?

edit: bij die link naar die processor zit al een koeler of heb ik dat fout?

Laatst bewerkt:
dus als ik het goed begrijp heb ik nu die processor waarbij een koeler zit (die op die processor moet) + geheugen ram van 3 gb en die videokaart van amd 5770.

dus moet ik nu alleen nog kijken welke voeding ik nodig heb. dat komt waarschijnlijk dinsdag.

maar alvast bedankt voor je hulp.

De advertentie met de e8400 zit zelfs 6gb bij waar jij nu als C op geboden hebt.:D
Ik verwacht wel dat men je nog gaat overbieden.55 euries zou wel een hele mooie deal zijn.:P

6 gb is wel heel veel:p

ik heb me laten wijs maken dat op een 32 bits pc niet meer als 4 gb kon. maar dat is dus onzin haha

Je kunt 8gb kwijt op je bordje..maar 32b OS zal daar maar 3.25gb ongeveer dan kunnen aanwenden.Dus dan plaats je zelf 4gb en reepjes die je over hebt zet je zelf weer op marktplaats.;)

op hoeveel schat je ongeveer de prijs van een voeding?

kom er namelijk tegen van 30 t'm 100

Goede voeding voor dit systeem een tientje of 5.Maar eens maar eens afwachten wat je nu voor merk en type in hebt zitten.

Bedankt voor je hulp frankwannet!
Maar deze kan nu dicht, een vriend had namelijk de spullen die ik nodig had nog liggen. Dus hij zei dat hij het voor mij in elkaar zou zetten. En dat voor niets, dus ik ben wel heel blij:p

groetjes,

Weet verder dan niet wat die erin wilt zetten voor je maar kan me voorstellen dat je een stuk vrolijker bent.:d

Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan