Pc Upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.

Realpsycho

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2010
Hoi,
ik wil mijn pc wat vernieuwen, maar mensen zeggen dat ik beter een nieuwe pc kan kope. maar ik dacht dat ik misschien een upgrade set kan kopen.

Dit heb ik nu:
Moederbord : Packard Bell BV MCP61DM2MA
Chipset : nVidia GeForce 6100V
Processor : AMD Athlon 64 X2 4400+ @ 2300 MHz
Fysiek Geheugen : 3072 MB
Videokaart : NVIDIA GeForce 8400 GS

maar ik wil minimaal 3000 MHz processor

Hoi,
ik wil mijn pc wat vernieuwen, maar mensen zeggen dat ik beter een nieuwe pc kan kope. maar ik dacht dat ik misschien een upgrade set kan kopen.

Dit heb ik nu:
Moederbord : Packard Bell BV MCP61DM2MA
Chipset : nVidia GeForce 6100V
Processor : AMD Athlon 64 X2 4400+ @ 2300 MHz
Fysiek Geheugen : 3072 MB
Videokaart : NVIDIA GeForce 8400 GS

maar ik wil minimaal 3000 MHz processor
Nieuwe pc is denk ook beter.
3000 MHz processor maak niet uit een i7920 draai standaard op 2.66 MHZ en het is een van de beste game processor's die er nu zijn als je alleen naar de clocksnelheid kijk is het appels met peren vergelijken. kijk dit ff http://www.youtube.com/watch?v=q_W7WzajjLw
I7 kan je wel met een goede koeler overklokken naar bijvoorbeeld 3.6mhz

Laatst bewerkt:
Goedemiddag,

Je zou hier eens kunnen kijken maar voor honderd euro heb je niet veel
je zal wel moederbord geheugen en processor moeten vervangen want je huidige zal niet passen.
En dan blijf je nog met de 8400gs zitten wat beperking op legt

ik weet het. maar ik begrijp niet veel van hoe het met voeding enzo zit

Hoi,

Als je een andere videokaart wilt kom je daar zeker mee te zitten maar als je daar voor kiest heb je een nieuwe pc gekocht onderhand qua onderdelen op je hd en dvd-speler na dan, dus daarom is het misschien verstandig om te wachten dat je van je ouders een nieuwe pc mag kopen denk dat dit het verstandigst is

Hoi,

Weet niet hoe oud je bent maar je zou zaterdags bij ah of zo gaan kunnen werken dan duurt het geen 3 jaar:D:D

Hoi,

Dan om opslag vragen:D:D
nee begrijp dat je verder wilt maar het zijn en blijven lap middeltjes dus flink sparen voor een nieuwe pc.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan