PC Upgraden naar GAME PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

ComputerNerd268

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2014
Goede,

Mijn desktop heeft de volgende specs:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Graag zou ik een meer game-desktop willen en ik ben mij er ook van bewust dat mijn desktop momenteel niet een gaming-desktop is dat geschikt is om bijvoorbeeld metro 2033 vloeiend te draaien. Echter ben ik ook een studentje en heb ik mijn geld eigenlijk hard nodig, dus kan niet veel uitgeven momenteel. Toch wil ik mijn geld wel goed besteden...

Is het mogelijk om deze pc te upgraden?

Gedetailleerde specificaties:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?cc=nl&lc=nl&dlc=nl&docname=c02966470

Mijn voeding is 300watt trouwens.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze kan je niet upgraden enigste wat je nog zou kunnen gebruiken is de hdd

hangt een beetje van je kast af .. EDIT : En je budget ...

Laatst bewerkt:
Het is de hp p6-2002nl.

Budget is op dit moment €140-€200.

Laatst bewerkt door een moderator:
Gaat zoiezo niet lukken met dat budget

Het probleem is dat je een fm1 processor hebt en die kan je niet echt upgraden naar iets beters als je een andere processor koopt heb je ook een ander moederbord nodig. Het is ook nog verstandig om je ram te upgraden naar 8 gb en nieuwe videokaart + voeding
en heel misschien een andere behuizing voor betere airflow
Dus in principe een hele nieuwe pc

Kosten voor het upgraden zullen ongeveer 500,- zijn

Laatst bewerkt:
Serieus, maak het niet te gek. voor een paar tientjes koop je een 2ehands hd7750 via marktplaats en kun je weer vrolijk alle spellen draaien.
of geef net wat meer uit aan deze: http://www.sicomputers.nl/750-nvidia-gainward-gtx750-2x-dvi-hdmi-gddr5-2gb.html

Let er op dat je een singleslot videokaart nodig hebt. (heb op hp's website je moederbord lay out even bekeken)
Low profile is wanneer de kaart zeg maar 2 keer zo klein is. Single slot is wanneer de kaart halve hoogte is.

Beide kunnen prima op de 300W voeding en hebben daarvoor geen extra kabeltjes nodig. Het PCI expres slot alleen levert voldoende.

Groeten

Alle spellen? Nee misschien een paar games en dan nog op low/ medium setting. De processor vormt het grootste probleem

Laatst bewerkt:
Ik ga daar geen discussie over voeren. Ik raad de topic starter aan eens te zoeken op ''A6 3600 gaming'' dan kan hij zijn eigen conclusie trekken of deze wel of niet voldoet. Niet iedereen verwacht een 60fps op de hoogste resolutie en dat is ook helemaal niet nodig.

De beste wensen en een goed jaar alvast :thumb:

Marijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan