pc upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.

jhonnybos

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2003
IK vind mijn amd athlon 2600 , 512mb ddr 333 . western digital 80gyg 8mb cach , geforce4 mx440 al een beetje te langzaam worden ik zou er graag en amd athlon 3000 met een geforce ti4800 van willen maken of heeft er iemand anders ng en idee:thumb:

Pentium 4 3,06 maar ik vind het wel erg overdreven hoor, langzaam? ik pleeg een moord voor dat upgrade systeempje :D:D

Ik vind je zelfs wel een b-tje super overdreven! langzaam.. probeer es format c man! dan issie weer snel..

inderdaad, zo ken ik er ngo wel eentje;) als je het weggooit hé dan mag je hem wel aan mij geven:D

Mocht dit een serieuze vraag zijn (en dat betwijfel ik), dan zou ik er een GF FX 5800 of een Radeon 9800 inhangen, kun je weer vooruit.

Je huidige kaart loopt erg achter op de andere specs.

EN een herinstal van je systeem er meteen achteraan.

Je kan er een 3000+ in doen moet je wel kijken of je moederbord dat ondersteund de fsb van 333mhz en kijk of een bios update noodzakelijk is om te upgraden naar die proccesor. Een nieuwe geforce 4 kan ook gewoon

Je kunt er meer geheugen in zetten, maar ik weet niet of dat gek veel uitmaakt. Je kunt er eventueel een raid controller en een zelfde harde schijf in zetten en die in combinatie met de bestaande als een striped volume configureren (raid 0). Daar wordt je pc wel sneller van. Een nadeel is wel dat als er een schijf van die twee uitvalt, je alle gegevens kwijt bent.

Wel eens gedacht aan het optimaliseren van je os? Regcleaner en temp files en dat soort dingen?

:D 1 April :D

Wie gaat er nou een amd athlon 2600 upgraden:thumb:
die zijn niet langzaam te krijgen:D

Lol, dus op 1 april help ik nooit iemand meer :p

Ik zal blij zijn als het 2 april is. Dan kan ik er tenminste weer zeker van zijn dat mijn veters vastzitten. :D

Moet deze thread nu niet naar de members chat??

Ik zou al niet eens een amd procesor willen hebben in mijn pc. Maar als ik zo´n geval zou hebben zou ik hem snel opwarderen naar een intel.

Groetjes Erik Rothuis.

Geplaatst door roto
Ik zou al niet eens een amd procesor willen hebben in mijn pc. Maar als ik zo´n geval zou hebben zou ik hem snel opwarderen naar een intel.

onderbouwing?? Argumenten??

Geplaatst door toetje33
Inderdaad je hebt heel wat uit te leggen :p

en _CompuFreaky_ ook. Allemaal leuk en aardig dat jullie dat vinden enzo, maar tenzij jullie het ergens mee onderbouwen hebben wij er helemaal niets aan. :confused:

Er zijn al genoeg welles-nietes topics over Intel/AMD. Laten we er dus maar over ophouden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan