Pc Upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.

ryanw

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2008
Berichten
2
Hallo,

Ik heb een vraag betreft het upgraden van mijn pc.

Het volgende wil ik erin stoppen:

Processor: Intel Core 2 Quad Q6600, s775,2,4GHz,1066MHz,8MB,BOX,

Videokaart: Asus EN8800GT,1024MB, GDDR3, PCI Express x16

Geheugen: Kingston KVR800D2E5K2/2G, 2048 MB, DDR2, PC6400, 800 MHz 2X

Moederbord: Asus P5KC,Retail

Heb momenteel een Enermax Noisetaker 485W zal dit voldoende zijn?

Mijn vraag is gaat dit goed samen lopen? of hebben jullie betere opties voor een kleine meerprijs.

Alvast Bedankt
 
Laatst bewerkt:
Over je voeding durf ik weinig te zeggen of die het gaat redden. De naam zegt me niets, dus vermoed ik dat het een B-Merk is.

Mbt je moederbord en geheugen zou je kunnen overwegen om PC8500 (DDR2) te nemen, gezien je mobo dit ook ondersteund.
 
Over je voeding durf ik weinig te zeggen of die het gaat redden. De naam zegt me niets, dus vermoed ik dat het een B-Merk is.

Mbt je moederbord en geheugen zou je kunnen overwegen om PC8500 (DDR2) te nemen, gezien je mobo dit ook ondersteund.

De voeding kost op dit moment nog steeds 108 euro dus lijkt me een goede voeding maar over het geheugen gesproken is goed te doen voor 2 tientjes meer
 
Je moederbord gebruikt een P35 chipset. Een verstandigere keus zou daarom een AMD kaart zijn. B.v. De HD3870 (verkrijgbaar voor 160 €). Qua prestaties doet hij niet veel onder voor de 8800 GT maar is wel een stuk goedkoper + je kunt er later 1 bijkopen om in crossfire te draaien. Met de 8800 GT kan dat niet.

Wil je perse een 8800 GT dan zou ik de 512 MB versie halen. Prestatieverschil is minimaal tussen de 512 MB versie en de 1 GB versie. Het verschil zit m vooral in de prijs ;)

Verder neem ik aan dat het geheugen wat je uitgezocht hebt compatible is met het moederbord? Dit is te controleren met de memconfigurator van kingston zelf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan