PC Upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil niet ***lig doen hoor maar er is niemand die er aan denkt om even de specs van het huidige moederbord te vragen in dit systeem??
De ts wil een nieuwe processoren, videokaart en ram.Lijkt me verstandig om eerst maar eens te vragen wat er op dat bord allemaal mogelijk is...

EDIT: terwijl ik deze reactie aan het typen was komt het mogelijke bord boven water.....
Dat had naar mijn inzien al veel eerder moeten gebeuren.

Je hebt helemaal gelijk. Ik ging van een vrij redelijke pc uit toen ik zag dat het om een S775 moederbord ging maar heb het toch maar gevraagd voor de zekerheid. Bedankt voor je oplettendheid.
 
de pc opmeten da wordt nog wat xD
laat ik eerst even een linaal gaan zoeken


passer :)

na wat gemeet en met een passer waar je niks meer mee kan kwam ik uit op 20 cm

gemiddeld dit lijkt me klein
 
No problem verders...

mogelijk oplossing is idd al beetje door je aangegeven.Afhankelijk van welke kast zou men kunnen kijken naar upgradesetje +videokaart.
Of doorsparen voor.....

succes:thumb:
 
Je hebt helemaal gelijk. Ik ging van een vrij redelijke pc uit toen ik zag dat het om een S775 moederbord ging maar heb het toch maar gevraagd voor de zekerheid. Bedankt voor je oplettendheid.


netjes gezecht een (...) pc zeker dat dacht ik al :p
 
de pc opmeten da wordt nog wat xD
laat ik eerst even een linaal gaan zoeken


passer :)

na wat gemeet en met een passer waar je niks meer mee kan kwam ik uit op 20 cm

gemiddeld dit lijkt me klein

Nee, dit is een vrij normale maat dus een normale videokaart (i.p.v. een low-profile) en een ander moederbord moet te doen zijn.
We kijken weer verder...
 
ik heb hier toevalig de bon voor me

kast HP pavilion minitower grijs
moederbord Asus PTGD1-LA s775

:p

ik denk dat een beter moederbord wel zal helpen ja :p
maar zo goed ben ik nie in moederborden
en welke in mijn kast passen
 
2 vraagjes

:p

die spuitjes zijn koelpaste xD zoverer weet ik het al
maar waar dienen die voor xD :eek:

en nog 1 hier valt gta niet op te draaien denk ik
 
2 vraagjes

:p

die spuitjes zijn koelpaste xD zoverer weet ik het al
maar waar dienen die voor xD :eek:

en nog 1 hier valt gta niet op te draaien denk ik

1. Om de warmte van de CPU naar het koelblok te geleiden, dit zit al op de ''Boxxed'' koeler.

2. denk nog een keer:D, nee dit draait GTA echt wel;)

http://www.youtube.com/watch?v=nE7pNVMV9Ig we hebben google maar we hebben ook youtube;)

Verder heb ik het gedraaid op mindere systemen, dus wees gerust.
 
Laatst bewerkt:
heb je gta nu zien draaien xD en dan moet koelpaste op de CPU en extra coolers op de video kaart werken
het gaat wel om GTA IV he? je wil nie weten hoe tievesslegt

ik denk dat er zeker een nieuwe videokaart inmoet om aleen maar normaal beeldt te krijgen
 
heb je gta nu zien draaien xD en dan moet koelpaste op de CPU en extra coolers op de video kaart werken
het gaat wel om GTA IV he? je wil nie weten hoe tievesslegt

ik denk dat er zeker een nieuwe videokaart inmoet om aleen maar normaal beeldt te krijgen

Kun je wat duidelijker zijn dat maakt het voor ons wat makkelijker.
Begrijp ik hieruit dat je het niet eens bent met de videokaart?
 
Kun je wat duidelijker zijn dat maakt het voor ons wat makkelijker.
Begrijp ik hieruit dat je het niet eens bent met de videokaart?

jha idd ik heb nu gta al en dan moeten 2 fans helpen gta er op te laten draaien :confused:
ik denk niet dat dat gaat werken,

als ik nu gta draai kom ik nie verder dan de start

ik zie het intro filmpje niks aan de hand ik werd al helemaal blij da zo ver was :)
toen zag ik 2 mannen "vliegen" de helft van dat stuk was niet zichtbaar ik dacht is vast een bug bij mij :confused:
ik start en kom in een auto, normaal zie je uitlaat gassen achteruit de auto ik zie wit, blauwen blokjes achter de auto
ik probeer te rijden ik druk op gas 30 seconde later beweegt er eindelijk iets

en dan moeten nu 2 fans op de videokaart en wat koelpaste gaan zorgen dat de GTA normaal draait :confused:
ik denk nie dat dat lukt
 
jha idd ik heb nu gta al en dan moeten 2 fans helpen gta er op te laten draaien :confused:
ik denk niet dat dat gaat werken,

als ik nu gta draai kom ik nie verder dan de start

ik zie het intro filmpje niks aan de hand ik werd al helemaal blij da zo ver was :)
toen zag ik 2 mannen "vliegen" de helft van dat stuk was niet zichtbaar ik dacht is vast een bug bij mij :confused:
ik start en kom in een auto, normaal zie je uitlaat gassen achteruit de auto ik zie wit, blauwen blokjes achter de auto
ik probeer te rijden ik druk op gas 30 seconde later beweegt er eindelijk iets

en dan moeten nu 2 fans op de videokaart en wat koelpaste gaan zorgen dat de GTA normaal draait :confused:
ik denk nie dat dat lukt

Je, huidige kaart is te zwak en dat is de enige rede. Ik heb nooit gezegd dat je koelers en koelpasta op je huidige kaart moest gooien :confused:

Als het allemaal te ingewikkeld is, dan is het misschien een idee je te verdiepen in het een en ander of iemand in je directe omgeving die er verstand van heeft er bij te halen.
 
Je, huidige kaart is te zwak en dat is de enige rede. Ik heb nooit gezegd dat je koelers en koelpasta op je huidige kaart moest gooien :confused:

Als het allemaal te ingewikkeld is, dan is het misschien een idee je te verdiepen in het een en ander of iemand in je directe omgeving die er verstand van heeft er bij te halen.

daarom zoek ik ook een nieuwe betere kaart die in mijn pc past
ik dacht da met die fans omdat jij deze link poste http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[196051]=1&product[230945]=1&product[230622]=1


ik wou binnekort toch al langs gaan waar heb gekocht voor een beter videokaart ik zal kijken wat die zegt wat er alemaal inpast
 
daarom zoek ik ook een nieuwe betere kaart die in mijn pc past
ik dacht da met die fans omdat jij deze link poste http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[196051]=1&product[230945]=1&product[230622]=1


ik wou binnekort toch al langs gaan waar heb gekocht voor een beter videokaart ik zal kijken wat die zegt wat er alemaal inpast

Ik zie nu wat je bedoeld, maar dat zijn aanbevelingen (goed lezen;)) en dat ligt niet in het winkelmandje. Daar betaal je niet voor. Je betaalt voor het moederbord, de CPU (processor+koeler+koelpasta) en GPU (videokaart)

Ik hoop dat je er nu uit bent :)
 
Ik zie nu wat je bedoeld, maar dat zijn aanbevelingen (goed lezen;)) en dat ligt niet in het winkelmandje. Daar betaal je niet voor. Je betaalt voor het moederbord, de CPU (processor+koeler+koelpasta) en GPU (videokaart)

Ik hoop dat je er nu uit bent :)

LOOL ik zie nou het winkelmandje pas ik dacht dat da die aanbevelingen ware :eek:

srry voor de extre moeite

ik kijk somgs gewoon niet verder

EDIT:
sorry voor de extra moeten als echt verkeerd heb gedaan
 
Laatst bewerkt:
geen moeite, zou je dan als laatste je vraag op opgelost willen zetten onderin.

Gulf
 
geen moeite, zou je dan als laatste je vraag op opgelost willen zetten onderin.

Gulf

nog 1 ding volgensmij heb ik de verkeerde maten doorgegeven aangezien het zo klein is hoe moest ik meten :eek:

ik heb van de bovenkant als je er recht voor staat van links van rechts gemeten volgensmij moest da van achter naar voor :eek:
 
nog 1 ding volgensmij heb ik de verkeerde maten doorgegeven aangezien het zo klein is hoe moest ik meten :eek:

ik heb van de bovenkant als je er recht voor staat van links van rechts gemeten volgensmij moest da van achter naar voor :eek:

je hebt goed gemeten. Het ging er mij om dat als jouw kast erg smal is er een low-profile kaart in had gemoeten.

low profile staat voor een kleinere variant van de GPU.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan