Pc upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.

danny12

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2010
Hallo, Ik ben van plan mijn moederbord , RAM geheugen en mijn processor te vervangen voor betere onderdelen. Als ik dit doe , verlies ik dan mijn besturingsprogramma?
Bedankt:D

Ok dus dat betekent dat ik ook een nieuw besturingssysteem erbij moet kopen

nee dat je het opnieuw moet instaleren.(is een vereiste voor je moet een retail versie hebben en geen oem. van je besturings programma)

mrmusic is wat kort door de bocht. Indien je Linux draait, NEE. Indien je een full license windows hebt: Nee (maar moet je wel heractiveren). Indien je een OEM versie hebt van windows: JA (hoewel ook niet altijd).

Ik zou wel zoveel mogelijk opnieuw je OS installeren als dat enigszins mogelijk is. Vaak blijft toch een hoop oude meuk in je OS achter na een grote upgrade en dat kan allerlei vreemde problemen veroorzaken.

opnieuw installeren dus , alleen dan heb je toch de cd nodig? die heb ik niet bij mn computer gekregen:(

die kan je downloaden via een torrent ofzo
dat is niet illegaal het word pas illegaal als je een gekraakte versie intalleerd met een code die niet geldig is

en volgens mij kun je de code die op de sticker staat van pc nog een keer gebruiken

Als het een OEM versie is, en daar lijkt het in alles op, gezien de reactie van TS:

opnieuw installeren dus , alleen dan heb je toch de cd nodig? die heb ik niet bij mn computer gekregen

Dan gaat dat met een nieuw moederbord en CPU dus NIET lukken met die code..

kijken op de sticker dus daar staat het of het een OEM licentie is of niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan