PC valt in slaap en komt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbrussel

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2012
Op mijn PC onder windows 7 ultimate staat de slaapstand in het configuratie scherm uit.

Soms na 5 minuten of een 30 tal minuten komt de PC in slaapstand (de monitor gaat uit) het controlle lampje filkkerd dan en je kan de PC niet terug in werking stellen , enkel heropstarten via de knop op de PC .(wat niet goed is natuurlijk) en soms wil hij dan niet meer starten (komt vast in het begin)

Mijn PC doet het ook moeilijk (al sinds aankoop) met de USB poorten , de eerste 3 usb poorten vooraan op de PC kan je niks aansluiten, de PC kan niks herkennen, d laatste wel daar kan je een USB headset op aansluiten enz ...Mijn PC is krachtig 750 watt 4core AMD 3200 GHZ

Wanneer je BV een externe harde schijf aansluit ( met stroomvoorziening) dan loopt heel de PC vast en slaan de USB poorten uit dat kan ik zien op mijn toestenbord en muis daar de lichtjes niet meer branden.

Wat is er aan de hand, is de grafische kaart half stuk of moederbord, waar moet men gaan zoeken ???

Laatst bewerkt:
Hebben de USB poorten nooit gewerkt? Als je nog garantie hebt, ga dan terug! Waarschijnlijk is dit een probleem met het moederbord.

ik heb windows 8 aangekocht om misschien probleem op te lossen , via download, maar op het einde van de installatie zegt de pc fout en het gaat niet, ik heb momenteel windows7 zonder de service pack 1 , hoe moet men dan upgraden ?
PC ik heb al de winkel gecontacteerd voor de usb poorten maar jammer niet meer in garantie.

Heb je zelf enige ervaring met computers aan de binnenkant? Anders zou je kunnen proberen om de USB stekker op een andere plek in het moederbord te prikken...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan