pc valt ineens uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

emiel_j

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 okt 2006
sinds enkele weken doet mijn pc raar hij valt als ik gewoon bezig ben zomaar uit als ik hem dan weer aan wil zetten en de knop indruk start hij ook niet op. hij start pas weer op als ik de stekker uit het stopcontact haal en weer in doe.

weet iemand hoe dat kan en heeft iemand er een oplossing voor?

ik denk iets met je voeding of je moeder bord.

is het moglijk om een voeding uit een andere pc intebouwen?

is wel mogelijk ja maar ik zou nie weten hoe ik dat moet doen

Hallo

En ... terwijl de betrokken p.c. toch open is , controleer ook eens alle ventilatoren op zuiverheid en soepel werking.

Peter

heb je een pc met de zo geheten soft-button omhem aan of uit te doen

stop je stekker van de pc eens in een ge-aarde stop contact
waarschijnlijk komt het probleem doordat de pc de aard-stroom niet kwijt kan en daarom
je een paar keer de power knop in moet drukken of zo gezegd
stekker eruit en erin doen
:)

Laatst bewerkt:
het aandoen is het probleem niet

het probleem is dat de pc steeds uitvalt en dat ik hem na het uitvallen niet weer aan kan doen tenzij ik even de stekker uit het stopcontact haal en er weer in doe

m'n pc valt de ene keer gewoon na 10 uur aanstaan pas uit en de andere keer gewoon de hele dag nie en vandaag is die wel al 8x uitgevallen

k gloof niet dat dat goed is voor je hardware. maar zoals je zegt het komt niet geregeld voor dus als je een andere voeding erin zet heb je best kans datie t een hele dag doet denkje dat het is opgelost en dan valt ie de volgende dat uit. misschien kan je beter met een spannings meter aan het werk.

laat het anders door een winkel doen ik had ook een keer dat mijn PC uitviel door stroomuitval daarna spinnde me HD niet meer conclusie een bedrijf wilde me bestanden wel terrug hallen als ik 500 knaken betaalde.

dus.
ask ik jouw was zou k er snel naar kijken anders door een winkel en anders zo ie zo een backup maken van je bestanden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan