Ik heb net een nieuwe pc gekocht en deze in elkaar gezet, nu heeft die alleen kuren als ik (tot wat ik heb gemerkt) ga gamen dat die op willekeurige tijden in eens uit valt, ik heb in de bios het zo ingesteld dat die moet rebooten maar dat doet die dus niet, als die uit valt kan ik hem ook niet meer via de powerbutton aanzetten, ik moet even wachten(en een paar keer de voedingsschakelaar omzetten) en dan doet die het weer.
Ik heb er een controlpanel in zitten die de temps van de fans controleer en ik heb het progje fanspeed er opgezet en ik zie geen hoge temperaturen(rond de 40graden)
Iemand eenig idee of het de voeding is, als ik hem ga ruilen moet ik zelf voor de kosten opdragen als er achteraf word vastgesteld dat er nisk mee is.
specs:
- PC voeding EA4G-750 750W
- Radeon HD 4870 Vapor-X - 2 GB DDR5
- PC-geheugen Gold Edition Dual Channel 2 x 2 GB DDR2-1066 PC2-8500 CL5
- M4A78 PRO - Socket AM2+/AM2 - Chipset 780G - ATX
- 2 hd's
- dvd brander
Ik heb er een controlpanel in zitten die de temps van de fans controleer en ik heb het progje fanspeed er opgezet en ik zie geen hoge temperaturen(rond de 40graden)
Iemand eenig idee of het de voeding is, als ik hem ga ruilen moet ik zelf voor de kosten opdragen als er achteraf word vastgesteld dat er nisk mee is.
specs:
- PC voeding EA4G-750 750W
- Radeon HD 4870 Vapor-X - 2 GB DDR5
- PC-geheugen Gold Edition Dual Channel 2 x 2 GB DDR2-1066 PC2-8500 CL5
- M4A78 PRO - Socket AM2+/AM2 - Chipset 780G - ATX
- 2 hd's
- dvd brander