bruggeling
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 apr 2002
Mijn pc stopte er gisteravond zomaar mee, met de melding dat hij niet kan booten.
Mijn gegevens zijn:
- Asus tower met intel I7 processor, 64 bits systeem
- Windows 7
- C-schijf (opstartschijf is een SSD schijf
- Symantec Endprotection virusscanner
Mijn pc heeft wel last van een Trojan en geeft sidebar.exe aan. W32.Shadesrat. Ik heb hier al een half jaar last van . Ik krijg hem echter niet weg. Ook als ik in veilige modus opstart en dan probeer te verwijderen. Ik krijg dan geen toegang.
Verder vind symantec niets bijzonders.
Met een koude boot, start de PC wel weer op, maar na verloop van tijd blijft het groene lampje fel branden en komt hij weer met de melding, dat hij niet kan booten.
Dit is ook in veilige modus precies hetzelfde.
Ik heb Ccleaner er verschillende keren overheen gehaald en een aantal programma's verwijderd.
Chkdsk heb ik ook uitgevoerd. Deze vindt niets bijzonders.
Ik weet niet of het een softwareprobleem of een hardware (SSD-schijf) probleem betreft.
Heeft Windows 7 een reparatie mogelijkheid op de DVD staan?
Ik vind het zo lastig om Windows 7 opnieuw te installeren, want dan moet ik al mijn programma's ook opnieuw installeren en dat is een hele klus.
Misschien weet iemand raad?
Mijn gegevens zijn:
- Asus tower met intel I7 processor, 64 bits systeem
- Windows 7
- C-schijf (opstartschijf is een SSD schijf
- Symantec Endprotection virusscanner
Mijn pc heeft wel last van een Trojan en geeft sidebar.exe aan. W32.Shadesrat. Ik heb hier al een half jaar last van . Ik krijg hem echter niet weg. Ook als ik in veilige modus opstart en dan probeer te verwijderen. Ik krijg dan geen toegang.
Verder vind symantec niets bijzonders.
Met een koude boot, start de PC wel weer op, maar na verloop van tijd blijft het groene lampje fel branden en komt hij weer met de melding, dat hij niet kan booten.
Dit is ook in veilige modus precies hetzelfde.
Ik heb Ccleaner er verschillende keren overheen gehaald en een aantal programma's verwijderd.
Chkdsk heb ik ook uitgevoerd. Deze vindt niets bijzonders.
Ik weet niet of het een softwareprobleem of een hardware (SSD-schijf) probleem betreft.
Heeft Windows 7 een reparatie mogelijkheid op de DVD staan?
Ik vind het zo lastig om Windows 7 opnieuw te installeren, want dan moet ik al mijn programma's ook opnieuw installeren en dat is een hele klus.
Misschien weet iemand raad?