Pc valt om de 1.5 uur uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

alib1995

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2009
Berichten
29
Nou mensen ik heb een pc
acer aspire m5100
1.5tb hdd
amd phenom 9500 2.2Ghz
3gb ddr ram
nvidia geforce 8600GS 512mb

eerst toen het warmer begon te worde viel die opeens uit
ik dacht dat het aan de koelpasta lag heb ik die verwisseld en dan valt ie nog steeds uit..

De tempraturen na 1.5 uur
temp1 44C
temp2 44C
temp3 23C
core 39C
Gpu 64C
ik weet niet waar het aan ligt a.u.b help me!
Oja hij maakt ookal heel veel geluid de koeler bedoel ik daarmee
alsof hij de hele dag boost laatmaar zegge zou het aan de koeling ligge?(zelf denk ik het niet want de temps zijn best goed)
en om de half uur lijkt het netalsof hij uit gaat vallen dan hoor ik een geluid dat hetzelfde is wanneer ik zelf mijn pc uitschakel..!
bedankt!!
 
Laatst bewerkt:
Nou mensen ik heb een pc
acer aspire m5100
1.5tb hdd
amd phenom 9500 2.2Ghz
3gb ddr ram
nvidia geforce 8600GS 512mb

eerst toen het warmer begon te worde viel die opeens uit
ik dacht dat het aan de koelpasta lag heb ik die verwisseld en dan valt ie nog steeds uit..

De tempraturen na 1.5 uur
temp1 44C
temp2 44C
temp3 23C
core 39C
Gpu 64C
ik weet niet waar het aan ligt a.u.b help me!
Oja hij maakt ookal heel veel geluid de koeler bedoel ik daarmee
alsof hij de hele dag boost laatmaar zegge zou het aan de koeling ligge?(zelf denk ik het niet want de temps zijn best goed)
en om de half uur lijkt het netalsof hij uit gaat vallen dan hoor ik een geluid dat hetzelfde is wanneer ik zelf mijn pc uitschakel..!
bedankt!!

Het kan zijn, dat in je bios ingesteld staat, dat je pc uitschakeld moet worden bij een bepaalde temperatuur.
Wellicht staan deze waarden te laag.
De temperaturen zijn absoluut normaal die je post.:)
 
Iemand nog suggesties?

owja kan het ook nog aan de voeding ligge want dat had ik wel op mijn oude pc maar toen die toen opstartte viel die gelijk uit dus ik weetniet egt meer watk moet doen :(
en btw mijn koeler draait op 3085 rpm :S dat is volges mij ook niet normaal
 
Laatst bewerkt:
Windows 7 ?? dat kan als de versie verlopen is dat het om de 2 uur uitvalt robeer dit eens


Open notepad.

@echo off
goto (je pc naam bijv. jantje )
:jantje
Shutdown - a

en sla het op als een .bat bestand en start hem op nu zorgt je pc ervoor dat hij met geen mogelijkheid uitvalt

Gr. Mark
 
misschien eens naar de plaatselijke pc boer gaan?
 
Mod edit.

@Alib1995:wil jij zeggen dat je pas vandaag reageert op een voorstel van Marky123 uit sept 2009!!
Hoe serieus neem jij je probleem dan??
 
Ik had windows7 eraf gehaald, en xp erop gezet, maar nu heb ik er weer windows 7 opgezet. Bij windows xp gebeurde het niet het uitval gedoe dus het ligt niet aan mn pc.
 
Derhalve toch maar een
slotje.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan