pc valt regelmatig uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Niekniek89

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2007
Berichten
77
hallo,

als ik mijn pc opstart gaat alles perfect, alleen na een korte tijd na opstarten valt de pc uit, en start zichzelf daarna opnieuw op
na op rapport verzenden geklikt te hebben zegt hij: 'Probleem word veroorzaakt door een Device Driver'
ik heb eigelijk geen idee wat daarmee bedoelt word...

Gr Niek
 
ja klopt, nee ik heb eerlijk gezegd geen idee, als ik het wist kon ik er misschien iets aan doen, maar ik krijg iedere keer hetzelfde rapport toegezonden....
 
Dat het probleem wordt veroorzaakt door een stuurprogramma van bepaalde hardware op je pc.
Ga eens in apparaatbeheer kijken of er iets abnormaals aan de hand is.
 
alles wat er aan extra hardware inzit, word goed herkent door de pc.
ik kan verder geen gekke dingen in het lijstje zien.
 
Heb je heel de PC (Alle Harde Schijven) al eens uitgebreid gescant op virussen ?
 
precies een week geleden, een volledige systeemscan.....dan pakt ie altijd de harde schijven mee... zou het dan ook een virus kunnen zijn dan?
 
Een virus kan je computer makkelijk laten herstarten, staat er in Apparaatbeheer iets waar 'Device' in voorkomt ? je kunt die dingen, als je weet waar ze voor dienen, proberen uit te schakelen en kijken of het probleem dan weg is...
 
Nee, bij Apparaat beheer staat niks waar 'Device' invoor komt...Vreemd..
Ik zal dan nog eens een volledige systeemscan uitvoeren..
En dan maar hopen dan het hopelijk niet meer gebeurt
 
Als het daarna nog gebeurd kun je eventueel Windows nog opnieuw installeren...
 
Laatst bewerkt:
Aangezien het om een driver gaat zou ik toch eens proberen om al je drivers eens te herinstalleren.

Device kan eigenlijk op elk soort hardware slaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan