PC valt steeds uit en start opnieuw op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timo89

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 nov 2012
Beste lezers,

Ik zit met een probleem waar ik erg gefrustreerd van wordt. Mijn pc, als ik hem aanzet, start op maar valt snel uit. Dan start hij uit zichzelf weer op en valt hij weer uit. Dit herhaalt zich "oneindig". Om er een beeld bij te hebben": http://www.youtube.com/watch?v=GBaiAXApAoQ

Dit probleem gebeurd vaker en dan inene doet hij het weer. Ik heb geen idee hoe het komt dan hij het inene weer doet. Wat ik doe:
-Al het stof weghalen in me pc
-Schoppen, heel hard schoppen
-Soms laat ik hem een week staan, en doet hij het weer. Soms doe ik dat en doet hij het niet.

Al het bovenstaande heb ik geprobeerd maar ik krijg hem nu niet aan de praat en wordt er gek van.

Heeft één van jullie de gouden tip die mij helpt om dit probleem (voor eens en altijd) op te lossen, zonder een nieuwe pc te kopen;)

Bedankt!

Laatst bewerkt door een moderator:
vaak is dit als hij te warm word want als je hem een kwartiertje laat staan is het vaak over denk of niet? je kan 4 dingen doen. en helemaal het beste is alle 4.
1. nieuwe koelpasta tussen de processor en de koeler
2. een grotere nieuwe koeler(met nieuwe koelpasta)
3. zorgen voor een goede aire flow door ventilators in de kast bij te plaatsen zodat er nieuwe verse lucht inkomt en de warme lucht(boven in) er weer uit kan
4. ook het stof goed uit de processor ventilator halen.
maar onthoud een ding schoppen werkt nooit want dan kan je waarschijnlijk wel een nieuwe pc kopen.
overigens het zou ook nog kunnen zijn dat je voeding niet goed is of je moederbord kapot is zit het vierkante kleine stekkertje vanaf je voeding wat aan gesloten zit in de buurt van je processor wel goed aangesloten?
veel suc6 er veders mee.

Heb je gecontroleerd dat alle stekkertjes e.d. goed aangesloten zitten? Ik heb zelf ook ooit een soortgelijk probleem gehad, waarbij uiteindelijk bleek dat het interne geheugen niet helemaal goed vast zat...

inderdaad of net een draad van de 4p met een slecht contact. of koel pasta vergeten xd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan