Pc valt steeds uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Steve92

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2009
Hallo allen,

Sinds 2 dagen gebeurt het steeds dat mijn pc zomaar zonder reden uitvalt. Ik heb al wat gezocht enzo, maar de ventilatoren en alles werken gewoon goed, geen stof etc. etc. Iemand die mij kan helpen met een suggestie?

Alvast bedankt!

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Wat meer info zou fijn zijn gebeurt het bij gamen heb je toch evengoed nog even maar de temps gekeken wat vreemds gedowndload. pas wat opnieuw geinstalleerd of aangesloten.

Modag

Nee het gebeurt niet tijdens gamen, hij doet het gewoon heel eventjes na het opstarten
Temperaturen bekijken lukt me niet echt, zoveel tijd heb ik niet om BIOS in te gaan en dat te checken voordat hij er weer mee stopt :confused:
Hardware heb ik niet veranderd afgelopen tijd, ook niks raar gedownload voor zov er ik me kan herinneren

Zal zo nog es een poging wagen de temperatuur te bekijken...

Laatst bewerkt:
Oke, dat is me gelukt, temperatuur was schandalig hoog :p Lag dus daaraan dat hij steeds uitviel. Heb meteen andere, nieuwe ventilator erop gezet, nu doet ie het weer normaal :)

Maar nu het volgende probleem; me beeldscherm doet het niet meer nu, krijg steeds melding ''no signal''. Natuurlijk heb ik al wat gezocht, maar ik weet zeker dat me moederbord nog werkt, en heb me beeldscherm ook al getest op een andere pc......

Ideeën?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan