Hallo, een half jaar geleden viel mijn PC voor het eerst een paar keer uit. Ik heb hem toen open gemaakt en gestofzuigd en daarna deed hij het weer perfect. Na een aantal maanden zonder problemen viel hij weer steeds uit en toen heb ik hem weer gestofzuigd en nu ook de ventilatoren en koelingselement etc. helemaal schoon gemaakt --> hij deed het weer perfect. Nu, weer een paar maanden later, valt hij weer steeds uit en nu valt er eelijk gezegd niks meer schoon te maken dus wat moet ik doen?
Ik krijg geen enkele foutmeldingen hij vliegt er op willekeurige momenten uit. Ventilatoren werken allemaal en de temperatuur blijft altijd net onder de 40 en 50 (CPU en system temp. of andersom). Ik kan de PC ook pas weer aanzetten als ik het schakelaartje achter op de voeding uit zet, even wacht, en weer aanzet. Is de voeding kapot of is de harde schijf kapot of wat is er aan de hand? En hoe maak ik het en hoe duur is dit?
Alvast bedankt.
Ik krijg geen enkele foutmeldingen hij vliegt er op willekeurige momenten uit. Ventilatoren werken allemaal en de temperatuur blijft altijd net onder de 40 en 50 (CPU en system temp. of andersom). Ik kan de PC ook pas weer aanzetten als ik het schakelaartje achter op de voeding uit zet, even wacht, en weer aanzet. Is de voeding kapot of is de harde schijf kapot of wat is er aan de hand? En hoe maak ik het en hoe duur is dit?
Alvast bedankt.