PC valt steeds uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

serdar16

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2007
Beste Helpmij Gebruikers ,

Ik heb een probleem met de pc (Intel Core i3 550 3.2 Ghz.) van me tante , de pc valt steeds uit wanneer je gaat gamen of camera gaat aanzetten , dus ik dacht misschien is die voeding kapot ik heb de mijne erin gedaan maar nog steeds zelfde probleem.

Hierbij heb ik ook een foto gemaakt van de Speedfan resultaten.

spedfan.png

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

Serdar

Hoi,

Misschien even handig om te vermelden welke hardware er nog meer in zit en welke voeding je hebt geplaatst en kijk even met speccy naar je temp want speedfan ben ik geen fan van.

Ok , ik heb Speccy gedownload en geïnstalleerd, hier bij de foto hiervan

spedfan.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Nu even welke voeding en eventueel een losse videokaart als die aanwezig is . Want met de onboard kaart valt slecht tot niet te gamen.

Beste Modag , het zijn niet spelletjes ik bedoel daarmee gewoon de facebook spelletjes en Minecraft , en ik weet niet welke voeding erin zit staat er niet op , of ik moet de voeding helemaal uithalen verder zit er geen extern videokaart in.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,
Heb begrepen dat voor minecraft toch wel een aardige videokaart aanwezig moet zijn ;)en je schrijft in je eerste bericht dat je je eigen voeding hebt ingebouwd neem aan dat je dan weet om welke voeding het gaat . En verders heb je al gekeken bij apparaat beheer of alles oke is en heeft het wel gewerkt?

OK dan toch , de pc valt ook uit als je Webcam aanzet , of als je Facebook spelletjes speelt, ik heb een andere voeding in gedaan, maar heb niet gekeken welke model , ik kijk alleen maar of hij wel de juiste aansluitingen heeft, verder in de apparaat beheer is niks bijzonders te zien alles werkt.

Update :

De pc is weer uitgevallen , en als ik hem aanzet krijg ik deze piepjes te horen weet iemand wat deze piepjes betekenen.
hier heeft u een link van http://wtrns.fr/pMCN5Wq9rYPoyU

Alvast bedankt,

groetjes
Serdar

Laatst bewerkt:
Het probleem is opgelost , bedankt voor je jullie reacties er kan nu wel een slotje op.
Het was dus de CPU koeler , heb een nieuwe CPU koeler gekocht en nu valt hij niet meer uit.

Groetjes,
Serdar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan