PC valt telkens uit tijdens Office

Status
Niet open voor verdere reacties.

PatjeSteen

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2005
Hallo,

Ik heb een laptop: Fujitsu Siemens en telkens als ik een onderdeel van Microsoft Office 2003 op start (ook bij andere versies) valt mijn pc uit. Het begint eerst te vervagen en valt hij helemaal uit. Het gekke is dat het alleen gebeurd bij Office (vooral bij Words) verder niet. Ik heb geprobeerd om Office te uninstaleren en daarna opnieuw instaleren of andere versie maar dat werkt niet.

Kan iemand mij helpen?

M.v.g. en alvast bedankt

Patrick

Als je computer daarna heropgestart is, moet er een kadertje komen met: Windows/Het systeem is hersteld van een ernstige fout. of iets dergelijks. Je kan die foutmelding verzenden naar microsoft. Daarna wordt er een infopagina geopend in Internet Explorer met daarop oplossingen voor je probleem, als het probleem gekend is.

James :)

Op uitleg moet je niet zo veel rekenen hoor van die microsoft site (is maar een pover antwoord dat je van oca krijgt). Ga eens kijken in je logboeken: start,configuratiescherm,prestaties en onderhoud,logboeken,toepassing.Post eens een foutmelding van de tijd dat je nog eens word probeerde optestarten.
Ik zou je ook aanraden om ofwel works te verwijderen ofwel office.

Works en Office werken broederlijk naast elkaar, uit eigen ondervinding.
De foutendatabase van Microsoft leidt best vaak tot een oplossing, ook uit eigen ondervinding.
(Ik stond er vroeger ook nogal argwanend tegenover)

James :)

Hun database wel dat geef ik toe. Maar de uitleg die je krijgt als je die krijgt na het rapport te hebben verzonden zegt eigenlijk niet zo veel.(dat bedoelde ik eigenlijk in mijn vorige post) Het is wel een vreemd probleem dat die laptop het enkel maar heeft met office. Het beste is dat je een keuze maakt ofwel gebruik je office ofwel works.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan