Pc valt uit als ik spel speel?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

cybergirl

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2005
Mijn pc valt uit als ik een spel speel, hij start hem dan opnieuw op en als hij opgestart is dan krijg ik een foutmelding. (er is een ernstige fout opgetreden, staat er dan). Als ik die verzend en dan bij extra informatie kijk zegt da ding dat ik niet de juiste driver voor mijn grafische kaar heb, terwijl ik heb pas heb geupdate?!?!:confused:
Hoe kan dit?

Ik heb een GeForce FX 5200, 256 MB

Doe rechtermuisklik op Deze Computer --> Eigenschappen --> tabblad Geavanceerd --> klik op de knop Instellingen bij Opstart- en Herstelinstellingen --> haal het vinkje weg bij De Computer Automatisch opnieuw Opstarten.

Wat staat er precies in die foutmelding?

De drivers van je kaart heb je ge-update, heb je ook de laatste versie van DirectX?

Misschien ff terug naar je oude driver.
Nieuw betekent niet altijd "beter"

ik heb de laatste direct x dat is 9c of zo.
ik kreeg net een foutmelding en de pc werd afgesloten om schade te voorkomen, dat was in een blauw scherm met witte letters. Dit stond er ongeveer op:

nv4_disp.dll address BFC805DB base at BF9D3000, Datestamp 421dfc189

Stop: ox0000008E (0xc0000005,0xBFC805DB,0xF3865A70,0x00000000)

En bij de ernstige fout in windows verwijst hij me door naar deze site: http://oca.microsoft.com/en/response.aspx?SGD=a3298520-fb9c-4240-a245-7025675c2c2f&SID=11

heb dit probleem ook gehad,bij mij was het de prossessor die het moeilijk had, heb daar een grotere koeler op gezet en weg washet probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan