PC Valt uit bij veel processen of need for Speed world.

Status
Niet open voor verdere reacties.

blackdash

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2012
Hallo, Ik heb pas een gloednieuwe pc gekocht maar heb er nu al n probleempje mee. Als ik meedere processen heb draaien heb ik zo ineens kans dat hij uitvalt, geen waarschuwing, gewoon gelijk uit alsof je de stekker eruit drekt, maar vervolgens start hij zichzelf ook ineens opnieuw op, met de vraag ik welke modus ik windows wil opstarten, veilige modus, normale modus ETC.

Het betreft hier over:

H61M-E33 I5 Upgrade set
4GIG Werkgeheugen
Nieuwe harde schijf van 500 GIG
Nvidia 9600 GT
Intel Core I5 2300 @ 2.80 GHz (x4)
Ocz 700Watt voeding

(ik draai op 64 bit windows 7)

Iemand enig idee? Waar ik hem gekocht heb zeiden dat ze t ni wisten dusjah, daar ga k ok nooit mer heen. Alleen als er wat kapot is heb ik nu nog n jaar garantie

Die videokaart is nogal oud. wordt hij misschien te warm?

kan je de temperatuur eens meten onder het spelletje?

Re:

het spel start hij net op dan valt hij uit nadat ik inlog.
Een stresstest doet hij gewoon goed, temps blijven volgestrest onder 45Graden.
Ondanks dat hij Need for speed world niet kan draaien zogezegt, kan hij World of warcraft, op ultra draaien en blijven de processors op 41 tot 45 graden en de vid kaart max 56 graden. de kaart hoort rond de 100 te kunne trekken met gemak, ik heb ook nog een Sapphire Radeon HD5570 2GB DDR3 Gloednieuw erin gedaan, daarmee doet hij hetzelfde. de voeding is ook gloednieuw zoals alles, de Radeon HD5570 Zat er int begin in zodat ik echt alles nieuw had maar toen begon dat, en heb ik die nvidia Geforce erin gedaan. Zou het een systeemfout zijn van windows 7? Conflict met het spel ofzo?

Bedank voor de snelle reactie trouwens. Gr tim

Als ik zo rond-google dan kom ik idd ook een groot aantal andere mensen tegen met hetzelfde probleem. Doen alle andere spellen het wel goed?

Re:

Jah de meeste wel, Alleen als ik bijvoorbeeld GTA San andreas opstart en dan ff op internet kijk, heb ik elke seconde rond de 40% kans dat ie uitval, en als ik2 tabladen open ist al gelijk, bam uit. En dan start ie opnieuw op. zelfde met andere spellen + internet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan