The Sorcerer
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 feb 2001
Wie helpt deze oude rot uit de branding?
Ik ben hier al zo lang niet meer geweest dat ik maar een nieuwe account heb gemaakt (Deze nick gebruik ik toch niet meer, beetje onvolwassen
)
Maar to the point:
Sinds gisteren doet mijn PC vreemd.
Niets raars gedaan, maar de PC viel na de post screen (dus nog vóór het Windows XP laadscherm) steeds uit.
Alles los gehad, bleef draaien.
Een voor een de apparaten weer teruggeplaatst aan IDE en stroom, als laatste de harddisk.
Mijn vermoeden was dat de PC weer zou uitvallen maar gelukkig draaide het gewoon weer.
Ik heb gewoon weer wat zitten gamen en dergelijke, maar vanochtend weer mis:
Nu reboot het systeem zichzelf steeds als het Windows XP laadscherm bezig is.
Knap vervelend, maar veilige modus werkt weer wel.
Is mijn harddisk overleden (wat me onwaarschijnlijk lijkt) of is het 'gewoon' een software probleem?
Systeemherstel naar een vorige datum werkt maar 1 uit de 4 keer.
Ik ben hier al zo lang niet meer geweest dat ik maar een nieuwe account heb gemaakt (Deze nick gebruik ik toch niet meer, beetje onvolwassen

Maar to the point:
Sinds gisteren doet mijn PC vreemd.
Niets raars gedaan, maar de PC viel na de post screen (dus nog vóór het Windows XP laadscherm) steeds uit.
Alles los gehad, bleef draaien.
Een voor een de apparaten weer teruggeplaatst aan IDE en stroom, als laatste de harddisk.
Mijn vermoeden was dat de PC weer zou uitvallen maar gelukkig draaide het gewoon weer.
Ik heb gewoon weer wat zitten gamen en dergelijke, maar vanochtend weer mis:
Nu reboot het systeem zichzelf steeds als het Windows XP laadscherm bezig is.
Knap vervelend, maar veilige modus werkt weer wel.
Is mijn harddisk overleden (wat me onwaarschijnlijk lijkt) of is het 'gewoon' een software probleem?
Systeemherstel naar een vorige datum werkt maar 1 uit de 4 keer.