Pc valt uit en reageert niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joenijs

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2013
Ey everyone

Ik heb 'n probleem.
Ik was aan het gamen en mijn computer viel uit. Ik probeer m weer aan te zetten maar hij reageerde nergens op. Toen heb ik alle aansluitingen los gemaakt, alles schoon gemaakt, maar nog niks. En het raarste van alles is dat er overal gewoon spanning op staat. Alle lampjes die horen te branden branden gewoon. Heb m al via mn moederbord geprobeerd op te starten. Werkte ook niet. Ik heb geen flauw idee wat 't is.

Mn specs zijn dit:
Asus p8z68 deluxe gen. 3
Intel Core i7-3770K
GeIL 32 GB DDR3-1600 Quad-Kit
Nvidia Gforce gtx 670
Creative X-Fi Titanium Fatal1ty Professional*series
Seagate ST1000DM003 1 TB
Arctic Freezer 13 Pro
TP-LINK TL-WN851ND

Plz Help me hier uit. Ik heb geen idee wat 't is of kan zijn.
Alvast bedankt!!
Joël Nijsten

Welkom op Helpmij:thumb:

Members Chat is geen sectie om een probleemvraag te stellen.
Daarom vooralsnog topic verplaatst van Members Chat ---> Hardware-Hardware Overige.

Succes met je vraag.

welke voeding zit hierin?
en hoe warm word dit systeem?

usb headers los maken en kijken of er ergens kort sluiting word gemaakt
een pc die niet opstart betekent kort sluiting

Laatst bewerkt:
Eyy ik heb 'n Aerocool E85M-550 550W ATX. Ok k kreeg ook de tip om 1 voor 1 de hardware te testen. Bedankt! K ga 't morgen allemaal ff proberen. Je hoort 't vanzelf wel als k meer problemen heb :P
Grts Joël

voeding is in ieder geval wel sterk genoeg voor het systeem dus kan kort sluiting zijn ja...
niet toevallig dit systeem overgeclocked? zo ja een bios reset even doen en kijk of de pc dan wel doorstart

Laatst bewerkt:
Haha dat was mn vorige probleem :P maar 't rare nu is is dat alles gewoon brand. Alle leds van mn hardware en moederbord. Maar hij reageert gewoon niet op de aan/uit knop. Maar thanks iig!!

Eyy Ok ik heb alles los gehaald. Maar zelfs als k alle contacten los heb, tot de voeding naar 't moederbord toe reageert hij nog nergens op..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan