pc valt uit (ik ben hopeloos)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je er 2 geheugen bankjes inzitten dan haal er eens een uit en probeer het een tijdje.
Is het hetzelfde ruil het eens om met de andere en weer effe proberen.
Heb je maar een geheugenbankje dan heb ik dit voor jan met de korte achternaam getypt.:)

thanks

maar het probleem is dat de onderdelen uit de winkel komen (printer hardeschijf kast etc.) en die zelf in elkaar gezet zijn dus ik weet niet of de garantie daare op valt!!

ik denk zelf dat het geheugen beschadigt is.

zou het helpen om met het geheugen naar de winkel te gaan en te late repareren:thumb:

toedels

Ik bedoel niet ruilen met de winkel maar er een uit te halen in de hoop dat die stuk is en dat je dan de oorzaak vind.

Als je garantie hebt dan moet je zeker terug gaan.
Vooral omdat je het vanaf het begin hebt.

{edit}Volgens mij is een geheugenmodule niet te repareren,alleen vervangen is een optie.

srry

dat ene antwoord kwam tegelijk met jou antwoord
het was voor die voor die van jou bedoel

Nou ja gelijk:
Maakt toch niets uit :D

Heb je nog geprobeerd er een geheugen bankje eruit te halen?

Geplaatst door marijnhur
maar het probleem is dat de onderdelen uit de winkel komen (printer hardeschijf kast etc.) en die zelf in elkaar gezet zijn dus ik weet niet of de garantie daare op valt!!

ik denk zelf dat het geheugen beschadigt is.

zou het helpen om met het geheugen naar de winkel te gaan en te late repareren:thumb:
Inprincipe heb je ook op los gekochte onderdelen garantie. Geheugen modules kunnen niet gerepareerd worden, dus stuk is ook echt stuk.:(
Sommige fabrikanten van geheugen modules geven een redelijke garantie termijn, dus ik zou dat eerst even uitzoeken.

Je hebt toevallig niet in het Bios geheugen instellingen veranderd of de pc overgeklokt?

Geplaatst door crash

Sommige fabrikanten van geheugen modules geven een redelijke garantie termijn, dus ik zou dat eerst even uitzoeken.

Ja als je dan corsair of kingston als leverancier heb zit je wel goed :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan