PC valt uit, maar alles draait nog

• Onderwerp starter Onderwerp starter Laze
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Laze

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2010
Hé allemaal,

Sinds kort valt mijn computer ineens uit, terwijl alles nog draait, zoals mijn koeler.
Ook staat mijn pc nog 'aan', maar ik hoor toch duidelijk mijn harde schijf (?) uitgaan zoals het geluid dat je altijd hoort als de pc uitgaat. Vervolgens als ik de aan/uit knop indruk, die nog brandt, gaat alles pas echt uit.

Wat kan het probleem zijn? De computer is nu ong. 2,5 jaar oud en ik heb niks geinstalleerd laatste tijd. Ook heb ik een live virusscanner en valt ie niet uit wanneer ik iets groots doe, zoals een spel o.i.d. Ik zit gewoon mijn mail te controleren.

Alvast bedankt,
Vincent

Hé allemaal,

Sinds kort valt mijn computer ineens uit, terwijl alles nog draait, zoals mijn koeler.
Ook staat mijn pc nog 'aan', maar ik hoor toch duidelijk mijn harde schijf (?) uitgaan zoals het geluid dat je altijd hoort als de pc uitgaat. Vervolgens als ik de aan/uit knop indruk, die nog brandt, gaat alles pas echt uit.

Wat kan het probleem zijn? De computer is nu ong. 2,5 jaar oud en ik heb niks geinstalleerd laatste tijd. Ook heb ik een live virusscanner en valt ie niet uit wanneer ik iets groots doe, zoals een spel o.i.d. Ik zit gewoon mijn mail te controleren.

Alvast bedankt,
Vincent

Check of je kabel van monitor goed aangesloten is ;)

Het lag niet aan de monitor, want de computer ging echt uit, ik hoorde 't geluid zeg maar.
Maar k heb er geen last meer van, heb alle stekkers er even uitgehaald. Het lijkt opgelost.

Bedankt in ieder geval.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan