pc valt uit na 10 sec

Status
Niet open voor verdere reacties.

buruma

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2003
Berichten
81
help mijn comp wil niet meer aan blijven start hem elke keer opnieuw op maar doet het 3 tot 10 seconden en valt dan weer uit helemaal uit. kan overal wel inkomen zoals veilige modes en bios maar na 10 seconden houdt ie er echt mee op. weet echt niet hoe het komt had gister alleen wake up on lan uitgezet want hij ging elke nacht om 12 uur precies aan maar dat heeft niet geholpen want vannacht ging ie weer aan heb hem toen gewoon uitgezet en zo net weer aan maar helaas doet het niet meer wake up on lan weer ingeschakeld maar doet het nog steeds niet. Hoop dat iemand me kan helpen.

groetjes carla
 
XP kijk eens in je logboeken.
start - configuratiescherm-systeembeheer-logboeken.

En dan speciaal de foutmeldingen waar iets roods voor staat.
Als je die hier neer kunt zetten dan weten we al iets meer.
 
Als de pc echt maar 10 seconden aan is zal ze hier geen tijd hebben. Kijk eens in je bios zou ik zeggen.
Maar kijk wel uit geen handige buurman in de buurt of zo???
 
inderdaad geen tijd voor en in de bios heb ik al gekeken alles teruggezet op zijn originele staat maar helaas. heb alles losgekoppelt en ben erachter dat als ik hem heb opgestart en hij slaat na 10 seconden weer uit als ik dan op een willekeurige knop van het toetsenbord druk gaat ie weer aan maar helaas ook weer heel kort en zo kan ik wel aan de gang blijven maar het duurt echt maar 10 seconden dat ie het doet.
heb ook iets gehoord over een batterij op het moederbord maar ga eerst maar eens kijken of ik nog garantie heb zo oud is ie nog niet maar als jullie nog oplossingen hebben graag
:)
 
oke had nog garantie en de monteur is geweest de koeling zat los was een beugel afgeknapt hoe dat weet niemand.

nog bedankt voor jullie hulp

groetjes carla
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan