Morsmordre
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 30 nov 2013
Gistermiddag heb ik mijn computer gewoon correct afgesloten, niks raars opgemerkt. Toen ik hem die avond aandeed, viel de pc na een kwartiertje zomaar uit. Kreeg daarna een blauw scherm (maar het ging me natuurlijk weer te snel om te lezen wat er nou eigenlijk stond) en de pc startte weer op. Hierna nog een tijdje kunnen internetten maar wederom viel de computer uit.
Vandaag hetzelfde probleem. Kast open gemaakt om te kijken of er misschien iets aan het doorbranden of oververhit was, maar dat was niet het geval. Er zat ook helemaal niet veel stof in de kast maar heb het voor de zekerheid nog schoongemaakt. Daarna computer weer opgestart en Windows Updates geïnstalleerd. Vervolgens zet ik een film aan en hop, de computer bevriest. Niks werkt, ook geen CTRL, ALT, DELETE.
Kan iemand me helpen want ik ben echt ten einde raad.
Vandaag hetzelfde probleem. Kast open gemaakt om te kijken of er misschien iets aan het doorbranden of oververhit was, maar dat was niet het geval. Er zat ook helemaal niet veel stof in de kast maar heb het voor de zekerheid nog schoongemaakt. Daarna computer weer opgestart en Windows Updates geïnstalleerd. Vervolgens zet ik een film aan en hop, de computer bevriest. Niks werkt, ook geen CTRL, ALT, DELETE.
Kan iemand me helpen want ik ben echt ten einde raad.