Pc valt uit, Onverwacht :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

demois

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2004
mijn pc valt vaak uit , meestal als ik een spel speel het is nog maar pas , heb deze pc al een tijdje , heb je informatie over de bluescreen nodig , of over voltages of dergelijk vraag maar :thumb:
het is sinds ik mijn pc eens 3 dagen heb laten opstaan voor iets te downen met bitlord :o
ik zal zo rap mogelijk info geven over de blue screen als er een is oke ?

Systeem =
Moederbord ASRock K8Upgrade-VM800
Processor Amd Sempron 2600+
Videokaart Nvidia 6600 Le (agp)
Geheugen 512+256=768 MB DDR SDRAM
Mijn temperaturen zijn Zeer Goed !
Temperaturen:
Moederbord 37 °C (99 °F)
CPU 32 °C (90 °F)
GPU 31 °C (88 °F)
GPU geheugen 27 °C (81 °F)
Maxtor 6Y080L0 21 °C (70 °F)

Doe dan dit ook eerst.
Doe eens een rechterklik op deze computer en kies eigenschappen.
Kies dan geavanceerd>opstart en herstelinstellingen en klik daar op instellingen.

Nu start de pc niet meer vanzelf opnieuw op, maar krijg je een blauw scherm met foutmelding. Aan de hand van die foutmelding kunnen we misschien wat makkelijker de oorzaak achterhalen. Vaak zijn het niet goed werkende drivers of een geheugenprobleem.

Laatst bewerkt:
humpe zei:
Bij het spelen van een spel wordt je pc niet te warm.

http://www.majorgeeks.com/download337.html

Hij heeft zijn temps juist gegeven in zijn TS:rolleyes: Maar toch: zijn het de juiste waarden? Voel eens aan het koelblok van je cpu en je videokaart na het vastlopen of die niet te warm zijn geworden en of de koeling nog wel draait.

Je zegt dat het sins bitlord is: toevallig geen virussen/spyware opgelopen? Scan hem es volledig en misschien om het helemaal uit te sluiten een logje op antispywareoffensief plaatsen. Dan eens je videokaartdrivers herinstalleren zodat we het zeker softwarematig kunnen uitsluiten(als het tegen dan nog niet gedaan is)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan