PC valt uit tijdens gamen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ismailz

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2013
Berichten
7
Hallo iedereen,

Ik weet niet zeker of deze post in de goede topic staat, want ik heb geen idee wat er aan de hand is.

Ik heb sinds anderhalf jaar een PC in elkaar laten zetten bij een computerzaak en hij begint een probleempje op te leveren.
Bij sommige games valt mijn pc uit, zonder BSOD of iets dergelijks. Het gebeurt na ongeveer 10 minuten, en dan weer als ik mijn pc en de game opnieuw opstart om de 3 minuten. Het lijkt net alsof de stroom er in een keer af ligt. Ik dacht meteen aan de voeding, maar ik denk niet dat hiermee iets aan de hand is aangezien deze van goede kwaliteit is. Er kan ook misschien iets mis zijn met mijn moederbord, aangezien deze me wel van slechte kwaliteit lijkt (goedkoop).

Ik heb al naar de temperaturen gekeken en hier is niks mis mee. Alles blijft rond de 60 graden hangen. Ik heb 5 Case Fans in de pc zitten dus hier is geen probleem mee.

De games waarbij dit gebeurt zijn: Heroes of the Storm en H1Z1.
Ik speel ook bijvoorbeeld CS:GO en League of Legends maar hierbij gebeurt dit niet.

de specs van mijn pc zijn als volgt:

Windows 7 Home Premium 64bit
Intel core i5 4670k @3.4 GHz
Msi Nvidia Geforce Gtx 660
Corsair Vengeance 8GB ram
Gygabyte GA-H81M-DS2 moederbord
500 GB HDD en 256 GB SSD
Cooler Master GM series 750 WATT voeding

Ik hoop dat iemand mij te hulp kan schieten :thumb:

Groet
 
Laatst bewerkt:
Laat eens wat screenshotjes zien van de temperaturen. Heb je toch niet een andere voeding die je er tijdelijk in kan stoppen (lenen ofzo?)?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan