Pc valt uit tijdens opstarten??

Status
Niet open voor verdere reacties.

srtetsuya

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2009
Hallo,

Sinds een paar dagen valt mijn pc uit als die aan het opstarten is, dus je ziet het windows balkje laden, en dan als die er voor mijn gevoel bijna is hoor je een piepje en start tie opnieuw op, telkens weer opnieuw bij hetzelfde punt..

Heb de harde schijf een maxtor, al in een andere pc gedaan en dan doet tie hetzelfde, dus dan lijkt het mij dat het aan de harde schijf ligt?

Als je via veilige modus opstart kom je wel gewoon in xp.. :(

iemand??

alvast bedankt.

Heb je al een keertje een Error Scan Gedaan met HDTUNE ? en kan je daarvan van het tab: Health een Printscreen maken zodat ik kan kijken of je hdd daarvan problemen geeft?

Mijn voorbeeld Zie bijlage

Bijlagen

• HdTune.JPG
    HdTune.JPG
    62,7 KB · Weergaven: 51
Laatst bewerkt door een moderator:
bedankt voor je reactie,

helaas krijg ik dat niet voor elkaar want men muis doet het nu ook niet meer in de veilige modus, ik krijg het programma wel aan de gang en bij health staat overal status OK.

bedankt voor je reactie,

helaas krijg ik dat niet voor elkaar want men muis doet het nu ook niet meer in de veilige modus, ik krijg het programma wel aan de gang en bij health staat overal status OK.

ja maar kan je er een printscreen van maken of oja wat is de laagste waarde van smart??

printscreen kon ik dus niet opslaan doordat de muis niet werkte, heb het probleem in ieder geval eerst opgelost, heb opnieuw xp geinstalleerd en de hd geformateerd eerst.. dus dit is eerst weer klaar :)

iig bedankt voor de reactie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan