PC valt uit tijdens opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Samourai

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2006
Terwijl de pc aan het opstarten is valt hij geregeld uit.Dit gebeurd zo ongeveer 30 seconden na het indrukken van de startknop.Soms gebeurd dit zelfs 2 maal na elkaar.Soms valt hij ook regelmatig uit,lang na de opstart als ik bijvoorbeeld al op internet aan het surfen ben of een trailer bekijk enzovoort.Alles uitgestoft en gezien of alles goed vast zit van binnen en videokaart gecontroleerd maar dit blijkt niet te helpen.Heeft iemand nog suggesties anders dan "een andere pc kopen" ??:d

Bedankt alvast :thumb:

Een suggestie zou kunnen zijn de voeding, ik heb bij mezelf een aantal vreemde gedragingen opgemerkt omdat de voeding niet helemaal jofel meer was.
Met 1 pc, dezelfde klachten als die jij hier omschrijft, en 1 andere pc die niet uit wilde.
Ná vervanging van de voeding waren de problemen verholpen.
Misschien dat je een voeding kunt lenen, voordat je een nieuwe koopt om te kijken of dat jouw probleem oplost.
Succes!

Hoi,

Even wat meer info zou wenselijk zijn qua hardware en voeding en in veilige modus wat dan?

Voor degenen die ditzelfde probleem hebben >>>>> doe een schijfcontrole en laat daarbij de fouten automatisch repareren.Bij mij heeft dit (tot nu toe) geholpen en blijkbaar waren er fouten op de harde schijf die nog nooit was gecontroleerd sinds de aankoop van deze pc.Dus ===opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan