PC valt uit zonder melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

vuurturk

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2011
Goedenavond,

ik wist niet onder welk topic ik dit kon plaatsen sorry daarvoor ;)

ik heb nu sinds vandaag het probleem dat mijn PC uitvalt zodra deze wordt belast !

ik heb mijn kast al schoon gemaakt de RAM banken verwisselt en getest maar dat hielp niet.

De pc valt gewoon uit en springt daarna meteen weer aan, soms na 2 minuten valt hij uit en soms na 10.

mijn systeem:

Windows 7 64bit
Intel core I5 2500K 4.2ghz
Nvidia EVGA 780 GTX
8GB ram @4 banken
ASrock p67 moederbord
en 750 watt voeding van Corsair

Iemand enig idee ? alvast bedankt !:b:

Hoi,

Al bij logboeken gekeken en vinkje weggehaald bij automatisch opstarten bij opstarten en herstelinstellingen. zo krijg je misschien een code

dankje voor de snelle reactie !

maar een hele stomme vraag, ik heb nu de engelse versie van windows dus ik zou niet weten waar ik dat zou kunnen vinden ?!

dank

Hoi,

Logboeken onder beheer- Management (of zoiets) en het vinkje onder eigenschapen- charateric (wederom of zoiets) zie bijlage

Bijlagen

• windows.PNG
    windows.PNG
    56 KB · Weergaven: 28
Untitled.jpg

ik kom net deze errors tegen bij manager.

Untitled.jpg

sorry dit is met uitleg van het probleem

ik heb zojuist even geprobeerd om mijn geluidsdriver even uit te zetten.

Hey sorry for double post it appears I'm unable to edit my previous post.

**************I THINK I MAY HAVE FOUND A SOLUTION!****************
I got some help from another user on a different forum.

She told me to check my audio drivers. I had three, TWO ATI High def audio drivers and one VIA High def audio

My conclusion is that the two ATI's were fighting echother for the information causing the crash, I disabled one and it works PERFECTLY(thus far) game used to crash sometimes at loading, 10 seconds into game play no more then 20 seconds.. I've been playing for about 3 hours now on all high settings, changin the resolution a couple times a minute trying to cause the crash. I'm unable to cause the crash.

CHECK YOUR AUDIO DRIVERS IN DEVICE MANAGER! If you have more than one DISABLE ONE AT A TIME AND TRY TO CAUSE THE CRASH!

Everyone note this as a possible and hopefully a solution.
Possibly STICKY THIS?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Heb je laatste drie berichten even samengevoegd

En laatste heeft geholpen?

hij doet het nu een tijdje en speel nu al 10 minuten bf3 wat voorheen niet ging, dus tot dusver wel !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan