Pc valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

wais

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2005
Berichten
12
ik heb een paar problemen:
Als ik het spel Pro Evolution Soccer 5 speel, gaat de pc ineens na een paar minuten uitvallen. Dit gebeurde heel lang geleden ook en toen ging het op één of andere manier weer beter, maar nu is het wéér zo en ik heb geen idee wat de oorzaak is.
Ik dacht ik ga de pc ff op virussen en spyware checken maar tijden de scan viel de pc uit.

Ik heb ook prblemen met Java, ik wil het gaan downloaden, maar er komt elke keer het bericht van :
De transform-paden zijn ongeldig ofzoiets, kan iemand mij met deze dingen helpen a.u.b ik smeek jullie
 
Na het uitvallen van je pc, controleer dan eens de temperatuur van je CPU/Mobo in je Bios.
Of maak je kast eens open, en kijk of de fan en het koelerblok van de CPU niet dicht zitten met stof.
 
patrickt zei:
Na het uitvallen van je pc, controleer dan eens de temperatuur van je CPU/Mobo in je Bios.

hoe wil je in de bios komen wanneer je computer al is opgestart?? en dan is ie toch nog niet heet???? Download speedfan, daarmee kan je ook de temperatuur bekijken, en afstoffen inderdaad.
--------------------------------
Waar download je java vandaan??? gewoon van java.sun.com of ergens anders???
 
Topic titel aangepast en topic verplaatst naar een betere sectie
 
lollige zei:
hoe wil je in de bios komen wanneer je computer al is opgestart?? en dan is ie toch nog niet heet???? Download speedfan, daarmee kan je ook de temperatuur bekijken, en afstoffen inderdaad.
--------------------------------
Waar download je java vandaan??? gewoon van java.sun.com of ergens anders???

ff goed lezen. Ik zei dus, NA het uitvallen, in je BIOS kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan