Pc valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

TrudyQ

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 aug 2006
Berichten
2
ook uitval computer en blauw scherm

Ook ik heb sinds kort problemen met mijn PC ook bij mij valt de pc steeds uit en heb ik een blauw scherm. Als ik de pc uitschakel en opnieuw opstart kan ik weer aan de slag maar na verloop van tijd als de pc tijdje aan staat zonder gebruikt te worden heb ik weer het blauwe scherm. Ik heb al een aantal keer systeemherstel gedaan maar zonder resultaat. Helaas ben ik slechts gebruiker en heb erg weinig kennis van de pc verder.
is er iemand die mij advies kan geven wat nu te doen??????
 
er staat dat hij zichzelf heeft uitgeschakelt, maar nu komt er niets meer op.
ik krijg geen bootscreen meer en hij start helemaal niet op juist mijn moederbord komt erop. en dan zwart scherm.en bij automatisch opnieuw opstarten dat was aangevinkt.

Ja, en dat moet UITgevinkt zijn.
Begrijp ik goed dat je nu helemaal Windows niet meer inkomt?
 
Ook ik heb sinds kort problemen met mijn PC ook bij mij valt de pc steeds uit en heb ik een blauw scherm. Als ik de pc uitschakel en opnieuw opstart kan ik weer aan de slag maar na verloop van tijd als de pc tijdje aan staat zonder gebruikt te worden heb ik weer het blauwe scherm. Ik heb al een aantal keer systeemherstel gedaan maar zonder resultaat. Helaas ben ik slechts gebruiker en heb erg weinig kennis van de pc verder.
is er iemand die mij advies kan geven wat nu te doen??????

Het gaat om de SPECIFIEKE foutmelding in jouw SPECIFIEKE situatie. Daarmee kunnen we verder.
 
XP_PC bedoelt

Wat staat er op dat mooie blauwe scherm. Even opschrijven en in een post intikken.

Eric:D
 
dit duid meestal op een defect in hardwaren om zekker te zijn dat het zo is,
moet je de text +cijvers van het scherm hier even posten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan