PC valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

processorjunkie

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2007
Heej iedereen,

Ik zit met een zwaar irritant probleem.
Ik zit Need For Speed Most Wanted te spelen valt opeens mijn pc uit en start ie weer opnieuw op weet miischien iemand wat dit is ik heb al naar de temp's gekeken dit kan het niet zijn want als ik gelijk in de bios ga kijken is ie maar 47.C en mijn BIOS staat Ingesteld dat ie bij geen enkele temperatuur een waarschuwing geeft en bij geen enkele temp uitgaat kan iemand me alsjeblieft helpen

Groetjes Stephan

Hoi,

Ga eens naar Start => Configuratiescherm => Systeembeheer => Logboeken.
Kijk vervolgens of je waarschuwingen/foutmeldingen kan vinden van rond het tijdstip dat het gebeurde.
(Daarbij neem ik aan dat je Windows XP gebruikt?)

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ga eens naar Start => Configuratiescherm => Systeembeheer => Logboeken.
Kijk vervolgens of je waarschuwingen/foutmeldingen kan vinden van rond het tijdstip dat het gebeurde.
(Daarbij neem ik aan dat je Windows XP gebruikt?)

ja ik gebruik windows XP en ik heb een application error daar staan van volgensmij rond die tijd wat wil dat zeggen bedankt trouwens voor het helpen:thumb:

Rechtsklik eens op foutmelding, kies voor "Eigenschappen", en post de text die onder "Beschrijving" staat eens in je volgende bericht.

Rechtsklik eens op foutmelding, kies voor "Eigenschappen", en post de text die onder "Beschrijving" staat eens in je volgende bericht.

Vastgelopen toepassing: speed.exe, versie: 0.0.0.0, vastgelopen module: speed.exe, versie: 0.0.0.0, vastgelopen op: 0x000549bf.

Ik moet wel zeggen dat het zo'n NO DVD crack is zou dit het kunnen zijn

Tja dat kan het nadeel zijn van illegale software/games. ;)
Ik kan verder ook niet veel informatie terugvinden betreffende de foutmelding.
En volgens mij mogen we volgens de forumregels ook niet met cracks helpen.
Misschien dan toch maar een legale versie...:confused:

Misschien kan je ook eens op het forum van de game zelf om informatie vragen m.b.t. de foutmelding?
Bijvoorbeeld hier: http://www.needforspeed.nu/

Wat het is weet ik natuurlijk ook niet maar als het spel het geheugen verkeerd gebruikt zou je wel eens verschil kunnen merken wanneer je het wisselbestand (virtueel geheugen) veel kleiner of veel groter maakt. Dat is een tip voor programma's die na verloop van tijd, telkens, de computer opnieuw laten opstarten. Wat voor opties je dan hebt hangt af van de grootte van het wisselbestand en instellingen voor geheugengebruik die de software jou biedt. Verder moet je natuurlijk vaak en veel scannen met addware en spyware programma's om uit te vinden of dat hackje of spelletje wel zo onschuldig is als het er uit ziet. Defragmenteer ook eens want je hebt alles op schijf staan begrijp ik. Defragmenteer dan meteen eens met een PC die opgestart is zonder virtueel geheugen en schakel dat daarna weer in. Andere processen kunnen daarna systematisch uitgesloten worden door minder op de achtergrond te draaien en de screensaver bijvoorbeeld uit te schakelen. Succes

Je krijgt waarschijnlijk een BSOD (Blue screen of death) zoals Microsoft dat zo mooi noemt. Deze kun je bekijken door de optie "Opnieuw opstarten" uit te vinken. Dit doe je door naar configuratiescherm te gaan en dan naar systeem...

Vervolgens tabblad geavanceerd --> Klik op instellingen bij "Opstart en herstelinstellingen en vink daar "De computer automatisch opnieuw opstarten uit".

Als je systeem nu crasht krijg je een blauw scherm met een foutmelding in witte letters.
Zou je hiervan de bovenste regel kunnen posten?

Gr. Miles

Je krijgt waarschijnlijk een BSOD (Blue screen of death) zoals Microsoft dat zo mooi noemt. Deze kun je bekijken door de optie "Opnieuw opstarten" uit te vinken. Dit doe je door naar configuratiescherm te gaan en dan naar systeem...

Vervolgens tabblad geavanceerd --> Klik op instellingen bij "Opstart en herstelinstellingen en vink daar "De computer automatisch opnieuw opstarten uit".

Als je systeem nu crasht krijg je een blauw scherm met een foutmelding in witte letters.
Zou je hiervan de bovenste regel kunnen posten?

Gr. Miles

Ik denk zelf dat het aan de CRACK ligt want ik speelde vanmiddag gebeurde het weer ik ff gekeken bij Systeembeheer en daarna logboeken en toen had ik geen aplication errors ofzo dus ik denk dat het de CRACK is maar ik zal als het gebeurt bij mijn volgende bericht ff de bovenste regel erbij zette.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan