pc valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

stykurgh

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2009
hallo,
ik weet niet of deze vraag hier helemaal goed staat...

mijn vraag:
ik ken iemand die heeft sinds een paar week dat als hij z'n pc opnieuw opstart dat hij dan uitvalt, als je hem dan weer aandoet, duurt het ff tot bootscherm ofzo maar ligt aan hoe lang ie uit is, maar dan valt hij weer uit, na tijdje uitlaten gaat ie weer gewoon aan. verder is er niks aan de hand met afsluiten, echt alleen als je hem opnieuw opstart. heb ook al stroom eraf dan aan doen om spanning eraf te halen enzo maar helpt niet.
iemand een idee?

mvg
michel

hallo,
ik weet niet of deze vraag hier helemaal goed staat...

mijn vraag:
ik ken iemand die heeft sinds een paar week dat als hij z'n pc opnieuw opstart dat hij dan uitvalt, als je hem dan weer aandoet, duurt het ff tot bootscherm ofzo maar ligt aan hoe lang ie uit is, maar dan valt hij weer uit, na tijdje uitlaten gaat ie weer gewoon aan. verder is er niks aan de hand met afsluiten, echt alleen als je hem opnieuw opstart. heb ook al stroom eraf dan aan doen om spanning eraf te halen enzo maar helpt niet.
iemand een idee?

mvg
michel

Wellicht is de voeding brak.:shocked:

bedankt voor je snelle reactie,

zou kunnen, maar als je op afsluiten drukt en dan weer aan doet is er niks aan de hand, en de pc valt niet uit als je bezig bent. daarom is het ook een beetje raar.

mvg
michel

bedankt voor je snelle reactie,

zou kunnen, maar als je op afsluiten drukt en dan weer aan doet is er niks aan de hand, en de pc valt niet uit als je bezig bent. daarom is het ook een beetje raar.

mvg
michel

Om dit nou uit te sluiten, probeer ergens een goede voeding van iemand te lenen, en vevang hem (tijdelijk) Voeding uit/in bouwen is 15 minuten werk. Geen draadjes vergeten, en maak anders even een aantekening waar welke draden zaten.
Stroom eraf, atx-reset (dus op de powerknop drukken als er geen stroom meer opzit), even een kale leiding van de cv vastpakken en sleutelen maar.
Suc6

oke, ik heb zelf wel voeding etc:P
probeer wel volgende keer dat ik naar hem toe ga

bedankt.

mvg
michel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan