Senquell
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 mrt 2009
Hallo luitjes,
ik heb een heel irritante vervelende probleem.
heb al lang zitten wachten op Modern warfare 2 en heb een cooler voor mijn videokaart gekocht.
het is een XFX 9600 GT xxx alpha dog edition.
En heb er een Artic Cooling S2 erop gemonteerd tenminste de eigenaar van de PC zaak waar ik het heb gekocht.
Maar oke,dus ik heel blij ik merk het gelijk koelt heel goed inplaats van 60/70 naar 45 max.
Maar na 3 dagen valt mijn PC uit automatisch tijdens het gamen.
eerst was het na 2 uurtjes, daarna na een half uur.
heb het naar een PC zaak gestuurd hun onderzoeken, ze hebben zelf ook Modern warfare 2 gespeeld, en daar valt mijn PC niet uit.
Toen ik mijn PC terug had ging ik eerst al mijn kabels netjes zetten en toen werkte mijn PC langer dan 5 uurtjes gamen.
Maar nu weer de zelfde probleem!
Wat is het probleem?
PC specs:
Intel dual core quad Q6600 2.4 ghz
XFX 9600 Gt xxx alpha dog edition.
4 GB RAM
Windows XP 32 bit.
ik heb een heel irritante vervelende probleem.
heb al lang zitten wachten op Modern warfare 2 en heb een cooler voor mijn videokaart gekocht.
het is een XFX 9600 GT xxx alpha dog edition.
En heb er een Artic Cooling S2 erop gemonteerd tenminste de eigenaar van de PC zaak waar ik het heb gekocht.
Maar oke,dus ik heel blij ik merk het gelijk koelt heel goed inplaats van 60/70 naar 45 max.
Maar na 3 dagen valt mijn PC uit automatisch tijdens het gamen.
eerst was het na 2 uurtjes, daarna na een half uur.
heb het naar een PC zaak gestuurd hun onderzoeken, ze hebben zelf ook Modern warfare 2 gespeeld, en daar valt mijn PC niet uit.
Toen ik mijn PC terug had ging ik eerst al mijn kabels netjes zetten en toen werkte mijn PC langer dan 5 uurtjes gamen.
Maar nu weer de zelfde probleem!
Wat is het probleem?
PC specs:
Intel dual core quad Q6600 2.4 ghz
XFX 9600 Gt xxx alpha dog edition.
4 GB RAM
Windows XP 32 bit.
Laatst bewerkt: