Pc valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

MvdHoorn

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2004
Hoi,

ik heb een pc die ene paar weken goed draait en dan opeens valt-ie uit en start niet meer op. Als ik dan weer Win XP opnieuw installeer werkt alles weer naar behoren.

systeem: P4, WinXP,

Heb vorig jaar de geheugen batterij vernieuwd.

gr
Marco

Hoi,

ik heb een pc die ene paar weken goed draait en dan opeens valt-ie uit en start niet meer op. Als ik dan weer Win XP opnieuw installeer werkt alles weer naar behoren.

systeem: P4, WinXP,

Heb vorig jaar de geheugen batterij vernieuwd.

gr
Marco

Misschien heb je een bepaald programma geinstalleerd die problemen veroorzaakt met je boot.ini bestand.

Scherm blijft op zwart en ik moet dan XP opnieuw installeren.
Partities zijn ook weg. Ik heb het vermoeden dat er iets is met de harde schijf (Bootsector?)

Heb je geen externe HDD ofzo erop staan als je je pc opstart. dat heb ik namelijk ook soms. dan gaat ie eerst de HDD doorbladeren. Dat duurt heel lang

Heb je geen externe HDD ofzo erop staan als je je pc opstart. dat heb ik namelijk ook soms. dan gaat ie eerst de HDD doorbladeren. Dat duurt heel lang

Nope, tis heel simpele pc: win xp, harde schijf, club3d grafische kaart, geluidskaart, lcd schermpje en verder niks.

Nope, tis heel simpele pc: win xp, harde schijf, club3d grafische kaart, geluidskaart, lcd schermpje en verder niks.

hmm...
Ik zou eens een kijkje in je BIOS-setup gaan nemen. Misschien staat er daar iets verkeerd. Maar wel opschrijven/onthouden wwat je verandert hebt.

Laatst bewerkt:
Hoi !

Met alle respect± het probleem zit in de HDD.

Een nieuwe HDD erin en je probleem is opgelost.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan