pc valt uit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,heb dit gedaan zoals je me gezegt heb,een voor een uitgeschakelt en heropstarten en pc viel niet uit draaide goed, maar wat ik raar vind,als ik hem de eerste keer opstart valt hij volledig uit,dan start ik hem weer op druk op f8 vm start hij op,dan druk ik op opnieuw opstarten en is hij vertrokken draait hij goed.Of als ik na een poging of 3 a 4 dat hij uitgevallen is weer opstart draait hij ook,mvg dangeo

Hoi,
het lijkt erop, althans zo komt 't op mij over, dat de fan op je koelblok in 1e instantie niet meestart of moeite heeft om te beginnen.
Heb je de kast al eens opengemaakt en eens gekeken wat hij doet als je opstart met de kast open? Het kan zijn dat je fan op het koelblok aangekoekt is met stof o.i.d. Het kan sowieso geen kwaad om de zaak eens goed schoon te maken.

Beste,heb ik ook al gedaan zelfs de koelpasta vervangen en heb een cpu van 37 graden dus die draait normaal denk ik toch,ik vind het iets heel raar en zou het toch graag vinden welk het probleem zou kunnen zijn he,mvg dangeo

Ja, dan wordt het voor mij ook natte-vinger-werk. Blijft de voeding nog zo'n beetje over. Dat die niet meer optimaal functioneert maar ook dat is maar een gedachte. Je hebt toevallig niet even een andere voeding liggen om ui te proberen?

Ik heb deze liggen,maar zal even moeten zien of die erin past he,en ik kan dit maar doen naar het weekend toe,maar ik hou je zeker op de hoogte en ik vrees dat het de voeding niet is want die draait optimaal mvg dangeo

Om achter de oorzaak te komen moet je soms gewoon alles uitproberen. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan