Pc valt vaak uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.

litmanen10

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2006
Berichten
284
Ik heb het probleem dat de pc af en toe uitvalt. Wat me gister vooral opviel was dat wanneer ik Spybot S & D liet scannen hij doet 3 x toe uit viel. Toen heb ik de pc kast open gehaald en helemaal stofvrij gemaakt. (er is al eens een nieuwe filter ingezet). Daarna opnieuw Spybot S & D gedraaid. Gelukkig viel hij nu niet uit. Maar even later viel hij toch weer uit. Waar kan dit mee te maken hebben?
 
Controleer even je tempraturen omdat als je stof verwijderd je coolers beter draaien en minder warm worden. Het kan zo zijn dat er een hardware toch na enige tijd te warm word. En ik denk je processor of je moederbord. Controleer dat even. Meer kan ik nu even niet bedenken.
 
En kan dit sneller gebeuren als er bijvoorbeeld een spyware programma aan het scannen is. Of maakt het uit of er op de pc veel open staat enz.
 
Hoe oud is de pc en je kast moet zo ie zo dicht vanwege de luchtstroming zodat je kan kijken of de tempretuur wel lekker is van je processor.

En ja, hoe meer je doet op je pc hoe meer je processor en de rest van je hardware nodig heeft en dus warmer word. Gemiddeld word een pc van binnen 30-45 graden, processor gemiddeld 40 ~ 80 graden ( gebaseerd op het type processor en hoeveel je er op dat moment mee doet. )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan