pc valt vanzelf uit !!!!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

giotastic

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2002
Hoi,

Heb weer eens een probleempje met mijn pc. Sinds enkele dagen valt hij opeens vanzelf uit. (Ik gebruik win 98.) Soms doet hij dit na een half uur en soms pas na enkele uren en soms enkele keren per uur!!!!!!! :-(
Ik heb al op virussen gecheckt maar er is nix te vinden.
Weet iemand wat dit betekent??????

Misschien ingesteld dat de computer moet uitschakelen bij een bepaalde temperatuur, dat kan komen omdat bijvoorbeeld een ventilator het niet meer doet. Of er zit misschien een kabeltje niet goed vast.

hoi, nee alle kabeltjes ben ik nagegaan en het word met de dag erger. Ik heb net drie keer de pc op moeten starten voordat hij het 'echt' deed want de eerste twee keer ging hij al vanzelf uit terwijl hij aan het opstarten was.

Hallo

Meest voorkomend , en meest evidente antwoord is , een ventilator die het niet meer doet , maar ... deze mogelijkheid is reeds eerder "gepost" door "megabit". "uiteraard alle ventilatoren controleren p.supply , c.p.u. , etc..."

Een andere mogelijke oorzaak , is een defekte voeding .

Mogelijke software konflikten zijn reeds uitgeschakeld door eens "domweg" op te starten d.m.v. de goede oude d.o.s. bootdiskette en zo eens de betrokken p.c. enige tijd te laten draaien ???

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan