PC valt voortdurend uit en blijft in slaapmodus hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandra3590

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jun 2009
Sinds lange tijd hebben we reeds een probleem met onze pc, hij valt voortdurend uit in een soort slaapmodus (valt uit maar de processor is toch nog aan). We moeten dan enkele seconden de startknop inhouden om hem volledig te kunnen afsluiten.
Onze pc is hier al 3 maal voor binnen gegaan bij een hersteller maar dit probleem blijft voortduren. Meestal ging dit dan gepaard met een melding van trojaans paard of een andere virus.
Eerst hadden we als virusscanner Norton maar dan zijn we over gegaan naar Mc Afee op hoop dat deze het probleem wel zou aanpakken. Vorige week ben ik op aanraden van een computer kenner terug verandert naar COMODO en heb ik Mc Afee verwijderd zoals hier op het forum beschreven wordt. Deze scanner vindt wel een virus maar het probleem blijft zich voortdoen door het dubbel gebruik van comodo en mc afee hebben we nu ook nog bijkomend een iTchHK.dll probleem, Ik probeer meerdere malen per dag een virusscan te doen maar telkens sluit de pc af voordat deze afgerond is en informatie op internet opzoeken is ook bijna onmogelijk geworden
wie weet raad?

Het is misschien een harde aanpak maar je OS opnieuw installeren.

hallo,

ik heb het os nog niet op nieuw laten installeren.
kent iemand een andere oplossing voor dit probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan