PC valt weg naar blue screen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sporring

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2007
na het opnieuw instaleren van mijn pc met vista krijg ik elke keer een blue screen
na het loskoppelen van 1 dvd speler was het over, maar als ik die weer aansluit komt het weer terug.

iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Een tijdje geleden had ik dit : http://nl.wikipedia.org/wiki/Blue_screen_of_death

ik krijg niks meer aan de praat zelfs niet in veilige modus etc me laatste optie was het opnieuw installeren van windows :shocked: ik had ook iets geprobeerd met een dvd speler maar het is al een hele tijd terug ik kan het me niet meer zo goed herrineren sorry :(

Een tijdje geleden had ik dit : http://nl.wikipedia.org/wiki/Blue_screen_of_death

ik krijg niks meer aan de praat zelfs niet in veilige modus etc me laatste optie was het opnieuw installeren van windows :shocked: ik had ook iets geprobeerd met een dvd speler maar het is al een hele tijd terug ik kan het me niet meer zo goed herrineren sorry :(

ik heb windows al 2x opnieuw geinstaleerd maar het blijft terugkomen

onderstaande staat in het blue screen

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Heb jij na het opneiuw installeren van Vista ook al je drivers opnieuw geplaatst? De foutmelding geeft namelijk aan dat er iets niet in odre is met je drivers.

Kijk eens in apparaatbeheer of daar vraagtekens in voorkomen.

Zo ja, dan naar de site van de fabrikant gaan en daar je drivers downloaden. Altijd beginnen met de chipset driver en dan eerst opnieuw opstarten! Of als je een driver cd hebt, de drivers vanaf daar installeren.

Heb jij na het opneiuw installeren van Vista ook al je drivers opnieuw geplaatst? De foutmelding geeft namelijk aan dat er iets niet in odre is met je drivers.

Kijk eens in apparaatbeheer of daar vraagtekens in voorkomen.

Zo ja, dan naar de site van de fabrikant gaan en daar je drivers downloaden. Altijd beginnen met de chipset driver en dan eerst opnieuw opstarten! Of als je een driver cd hebt, de drivers vanaf daar installeren.

Er staat inderdaad een vraagteken bij een onbekend apparaat, staat ook geen fabrikant bij stuurprogramma bijwerken of opnieuw instaleren dan vind hij niets??
heb verder geen cd's alleen een recovery dvd waar alles op staat.

Heb je een merk pc? Zo ja plaats dan hier het merk en typenummer.

Samengestelde pc, merk en type van je moederboard noemen.

Heb je een merk pc? Zo ja plaats dan hier het merk en typenummer.

Samengestelde pc, merk en type van je moederboard noemen.

pc van paradigit.

moederbord
Property Value
Manufacturer ASUSTeK Computer INC.
Model P5K
Version Rev 1.xx
Serial Number MF7079G03211559

North Bridge Intel P35/G33/G31 Revision A2
South Bridge Intel 82801IB (ICH9) Revision A2

CPU Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz
Cpu Socket Socket 775 LGA

System Slots 6 PCI

Memory Summary
Maximum Capacity 2048 MBytes
Maximum Memory Module Size 2048 MBytes
Memory Slots 4
Error Correction None

Warning! Accuracy of DMI data cannot be guaranteed

verder

vista home primium service pack 1
intel core 2 quad cpu
geheugen ram 2 gb
Q6600
2.4ghz

opgelost

het is opgelost, was inderdaad oorzaak van een niet juist geinstalleerde driver van netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan