pc valt zomaar uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

guidobothmer

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2002
Berichten
81
Hoi.

Ik heb ook dit probleem en zal het even uitleggen om meer zicht op de zaak te krijgen.

het begon bij mij toen ik via MSN mijn webcam wilden gebruiken ineens viel de pc uit en begon opnieuw op te starten. Als ik nu mijn pc zwaarder gebruik dat doet hij dit ook. Tenminste ik denk dat ik hem zwaarder gebruik.
Op het moment dat ik de kabel van de webcam aan of af koppel sluit hij ook af en start vervolgens weer op.

Heel vreemd heeft dit te maken met het virtueel geheugen?

Hoi ik heb even bewust gezorgd dat hij de melding ging geven die voor het probleem zorgde.
Hij geeft aan een conflict te hebben met een beschadigde of ontbrekende stuurprogramma.
Ik heb alle bij apparatenbeheer gekeken maar daar is niets te vinden.
Wellicht is er een programmaatje of zoiets dat kan helpen.
Hij geeft trouwens geen echte code wat foutmelding betreft.
 
Je hebt het probleem sinds je een webcam gebruikt begrijp ik? Zit die in een USB poort? Zo ja, probeer dan eens een andere USB poort als je die hebt (bv aan de voorkant van de pc of zo, of soms zelfs in de monitor)

Probeer het anders eens met een USB hub met eigen voeding Het kan zijn dat je teveel USB apparaten tegelijk gebruikt.

Het is te proberen.:)
 
lag aan de driver van mijn cam

Hoi
Ik heb zitten prutsen mijn mijn webcam en de driver ervan eraf gehaald. Voor het zich nu laat uitzien valt pc niet meer uit.
Maar als ik de driver die ik heb gedownload van de site installeer geeft hij aan dat deze voor conflicten gaat zorgen en breekt de installatie af. Nu werkt het systeem goed maar hoe krijg ik mijn webcam weer aan de praat. Is het zo dat MSN ook drivers installeert voor het gebruik van de webcam. Ik heb namleijk het idee nadat ik programma ....skype eraf gehaald hebt dat ook toen de problemen zijn gekomen.
Wie o wie weet een oplossing.
 
guidobothmer,

Kijk even op het internet of er misschien een nieuwere driver is die je kunt installeren.
En als je het de driver instaleert, doe dat dan in de veilige modus.
Maar zorg er wel voor dan in de veilige modus de windows installer aanstaat.
 
opgelost

bedankt voor alle moeite maar heb even een andere webcam gekocht
Gr.Guido
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan