PC valt zomaar uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.

SebastiaanPaff

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2006
Berichten
30
Hallo,

Ik heb nu sinds enige tijd een probleem met mijn PC; Hij valt willekeurig uit.
Dit kan zijn tijdens het MSNen, het spelen van games of andere taken.

Ik heb de volgende critical errors kunnen vinden in mijn event logs, ik hoop dat iemand er wat mee kan:

The following boot-start or system-start driver(s) failed to load:
Null

The system has rebooted without cleanly shutting down first. This error could be caused if the system stopped responding, crashed, or lost power unexpectedly.

The previous system shutdown at 14:51:57 on ‎27-‎12-‎2009 was unexpected.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
 
Beste Sebastiaan,

Misschien kun je eerst even vertellen wat voor hardware er in je pc zit en je besturingssysteem (xp,vista,7).

Het kan zijn dat je voeding het niet meer helemaal trekt. Hoe oud is je pc?
 
Beste Sebastiaan,

Misschien kun je eerst even vertellen wat voor hardware er in je pc zit en je besturingssysteem (xp,vista,7).

Het kan zijn dat je voeding het niet meer helemaal trekt. Hoe oud is je pc?

Het is een 7 maanden oude PC. Welke hardware is essentieel om te weten?
 
Je moederbord, videokaart en voeding is wel handig om te weten. 7 maanden is ook niet oud, dus misschien moet je even kijken bij energiebeheer (via configuratiescherm).
 
Hoi,

Download pc wizard eens die meld precies wat er in de pc bevind en is het soms een merk pc dan even merk en type en je zal even op je voeding zelf moeten kijken voor het merk en hoeveel watt die is.
En nog even hij is 7 maanden oud dus je zou ook nog aanspraak kunnen maken op je garantie
 
hoeveel watt is je voeding? Anders zou ik gewoon even bij de winkel langslopen waar je de pc hebt gekocht. En je hebt inderdaad ook nog je garantie!
 


Dat zijn mijn specs.. Ik heb nu even de kap van mijn PC er af gehaald, misschien word ie wel te warm?
 
Hij kan inderdaad te warm worden. Download anders speedfan (ff googelen). Hier kun je je temperatuur van je moederbord, videokaart en harde schijf zien. Als je die weet, plaats ze dan even hier (screenshot).
 
Die temperaturen zijn helemaal goed!:thumb:
Dus daar ligt het waarschijnlijk niet aan. Ik zou als ik jou was toch even langs de winkel gaan en verhaal halen!;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan