PC valt zomaar uit!

• Onderwerp starter Onderwerp starter 0622
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

0622

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2010
Hoi,

soms valt mijn pc onverwacht uit. Ik heb 1 GB werkgeheugen, XP sp3 Home (legaal), AMD Athlon XP 2400+, 512 RAM, NVIDIA GeForce4 MX 420 Qompaq.
Wanneer mijn pc is uitgevallen, krijg ik een bericht dat ongeveer zo gaat: Windows is uitgechakeld om schade te voorkomen. En dan iets met _Less_or_Equal... Dit krijg ik ook wanneer ik mijn pc heb uitgeschakeld.
Meestal als ik met uTorrent download valt mijn pc uit en een svchost.exe is altijd zijn CPUgebruik is altijd 100%
Hier is een downloadlink in word met een screenshot (ik heb per ongeluk paint verwijderd dus kan ik geen plaatjes meer maken... :( )
http://rapidshare.com/files/374239035/FOUT.doc.html
Kan iemand me helpen?
Alvast Bedankt

Slaat meestal op een driver probleem. Ik zou dus je drivers eens updaten.

1 Hoe update ik mijn drivers?

2 Nee, mijn pc heb ik pas geleden afgestoft

Mischien dat dit probleem komt door malware of een virus.

Laatst bewerkt:
Weet iemand nog wat ik moet doen?

Wanneer mijn pc uitvalt komt er de volgende code:
(natuurlijk eerst Windows is afgesloten om schade te voorkomen bla bla...)
STOP: 0x40000080 (0xFF6B3AD0, 0xF8D9A440, 0x80550B7C, 0x00000002)
Ik hoop dat iemand er iets mee kan, want ik begin nu echt gek te worden van mijn pc..

Laatst bewerkt:
Zet je xp cd erin, druk op een knop als er staat: "druk op een knop als u windows via de installatie cd wilt starten"
Wacht even, daarna volg je de instructies en kan je herstellen, zonder dat je bestanden verwijderd worden.
Pas alleen op dat je het goed doet, druk dus niet per ongeluk op "nieuwe installatie"!

kan het zijn dat ik alleen opnieuw kan installeren met mijn windos XP cd??:confused:

Probleem opgelost

Ik kon niet herstellen, dus heb ik opnieuw geeinstalleerd. Hety probleem is hierbij opgelost

nu moet je wel alle drivers opnieuw installeren, hierbij komt misschien het probleem terug (slechte driver?)

nu moet je wel alle drivers opnieuw installeren, hierbij komt misschien het probleem terug (slechte driver?)

nee ik denk dat het komt door allemaal registry cleaners die ik heb gebruikt. maar het probleem is nu opgelost. Als het probleem terugkomt, dan zie ik wel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan