pc valt zonder reden uit, branden op internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

escaped

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2007
Pc valt altijd uit als er een spel wordt gespeeld aan het branden zijn, op internet surft zelfs als je gewoon iets opent soms

any help???:( :confused:

Tja het klinkt wel als een hitte probleem, of toch mischien wel spyware. En hoe valt ie uit, echt helemaal uit of herstart ie zich zelf of wat gebeurdt er precies?

Wel vroeger was er ook zo een probleem.
Weet niet of het er iets mee te maken heeft maar toen startte hij ook altijd opnieuw op.
Maar soms bleef hij zich dan om de 5 seconden opnieuw opstartten (moeilijk uit te leggen hopelijk begrijpen jullie er iets van) en dan na een paar keer opnieuw opstartten bleef hij uiteindelijk terug aan !
Sinds kort springt hij gewoon helemaal uit, heel vervelend want als je iets aan het branden bent op een dvd r dan springt de pc af en is die dvd niet meer te gebruiken.
Ook als ik met registry mechanic de pc zijn register wilt reparen springt hij altijd op hetzelfde moment uit.

Hopelijk zijn hier oplossingen voor !!!
Alle hulp is bruikbaar !!!

Laatst bewerkt:
punten en kommas zijn wel welkom :thumb: ik kom er haast niet uit want je gaat zo praten en dan kunnen wij geen knoop er meer aan vast knopen snap je:evil:

:p

Diamondo25

De pc is van 2003.

Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
De werk schijf heeft 29.2 gb.
De hardeschijf die in de pc is gebouwd heeft 76.3 gb geheugen.
De backup heeft 45.2 gb geheugen.

ik zou niet weten waar ik de andere informatie vandaan haal, ik heb het al eens gedaan maar ben het vergeten.

Laatst bewerkt:
Nou je zou eens in de bios kunnen kjken naar de opties voor veiligheid waarin wordt verteld tegen de pc wat te doen bij oververhitting en dergelijke. Mischien dat daar wel in staat dat hij uit moet na zoveel graden boven max. Ik denk maar mee natuurlijk want dit verklaart geen herstart. Mischien dat er toch spyware op staat ondanks het mischien aanwezig zijn van "goede" antivirus & spyware programma's. Alles is mogelijk.

Ook zou er wat mis kunnen zijn met de hardware, als een HD niet lekker werkt, of door hitte is er een stekker niet lekker die functioneert als voeding voor de hardware, dan doet de voeding ook uit en weer aan springen, dan hoeft windows niet zozeer te herstarten, hij start dan gewoon opnieuw op. Dit valt te testen door de kast open te doen, en gewoon met de bedrading spelen, helaas niet goed vd pc maar wel de enige manier om er achter te komen.....

Zou het ook niet aan het stof binnenin de pc kunnen liggen?
Binnen 3 weken wordt dat nagezien.

Nou het is zeker belangerijk op die witte pasta er op te houden, als de processor een keer verwijderd is, dan zou je dat er weer op moeten smeren, klein drupje is voldoende. Een koel ventilator zou toch niet zomaar los mogen komen denk? haha, dat is wat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan