pc van 1000 speelt niet vloeiend?!?!?!?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

keoon360

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 dec 2014
Ik heb van de week mijn nieuwe pc gebouwd, met de volgende specificaties (alleen hardware noem ik op)

Videokaart: msi gtx 770 twin frozr 2GB
Processor: intel core i5 4670k
moederbord: msi h87-g43 gaming motherboard
Hardeschijf(HDD):Seagate barracuda 1TB 7200 rpm
Ram: Corsair vengeace 2x4 GB
voeding: Corsair CX600w

Het probleem is dat ik grote spellen zoals battlefield op ultra kan spelen, maar spellen zoals gmod, sims 4 en dat soort spellen,
stotter(lagg) ik op.
Als iemand me kan helpen graag, ik heb eindelijk een dure pc en kan de games die ik wil spelen alsnog niet spelen :(

met vriendelijke groet, keoni.

kan aan verschillende dingen liggen waaronder het geen wat k1pje zij de drivers
in ieder geval werkt je kaart wel gewoon goed want zoals je al zij Battlefield werkt prima

het kan ook liggen aan de developers van de game
niet ieder spel draait goed met ieder stukje hardware
dit kan komen door het slecht coderen van de game, sims en gmod staan daar echter niet bekend om.

speel een beetje met de graphics settings van de game het kan een game setting zijn die problemen veroorzaakt.

Afr Sfr

Jongens ik ben erachter gekomen dat de render mode verkeerd staat maar hoe kan ik de rendermode veranderen van sfr naar afr? wat mij is verteld, hoe ik het kan uitleggen, is dat je het moet zien als 2 verschillende beelden, maar dat een beeld een beetje achterloopt, wat een effect geen van doorzichtige knipperende lijnen...
kan iemand me helpen om het te veranderen? ik kan het niet vinden in het control panel van nvidia....
maar dat zou het moeten oplossen dus als iemand weet hoe je de render mode van je videokaart verandert, laat het me dan aub weten.

met vriendelijke groet keoni.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan