pc van 400-500euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

crimepjes94

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2009
hallo ık wıl graag een nıeuwe pc kopen duel core of quad core

vıdeokaart-gforce ık d8t aan 9800gt
processor-duel core 2.2-2.5ghz
hdd heb ık al 400gb
os-heb ık al
moederboard -ık d8t aan gıgabyte of msı
ram-mın 2gb
kabels etc etc heb ık ook nodıg
en voedıng kast
stılte-belangerıjk pc ıs naast mıj bed dus als ık wıl gaan slape en me pc ıs aan moeıelıjk
voor wat wıl ık hem gebruıke-vooral om games zoals nfs shıft gta 4 etc etc

budget 400-500euro goedkoper kan natuurlıjk ook

Crimepjes heeft niet echct een goede geschiedenis bij mij, dus ik ga er een beetje vanuit dat er uiteindelijk niet gekocht gaat worden. Maar toch...

http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...t[63315]=1&product[58761]=1&product[213070]=1

Stille processorkoeler
De matten van mukkel
het geheugen, kast en voeding van meer
Daarbij een am3-setup, aangezien dit een stuk goedkoper is. (vooral het moederbord) en een HD5750. Deze laatste presteert zeker net zo goed als de HD4770 maar is zuiniger.

Crimepjes heeft niet echct een goede geschiedenis bij mij, dus ik ga er een beetje vanuit dat er uiteindelijk niet gekocht gaat worden. Maar toch...

http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...t[63315]=1&product[58761]=1&product[213070]=1

Stille processorkoeler
De matten van mukkel
het geheugen, kast en voeding van meer
Daarbij een am3-setup, aangezien dit een stuk goedkoper is. (vooral het moederbord) en een HD5750. Deze laatste presteert zeker net zo goed als de HD4770 maar is zuiniger.

ja mısschıen denk jıj der zo over maar ık ga toch een nıeuwe systeem bınne 2maanden hale beetje nog bıjspare enz enz maar nvıdea ıs tog gemaakt voor spelle en atı nıet tenmınste zo heb ık het dan gehoord van paar mense

Dat is complete onzin!

haha dan heeft dıe gene het helemaal mıs
nou kıjk ık hoef geen monster pc zeg maar ıs 2gb nıet genoeg dan? na een paar maanden upgrade ık dıe dan ofz owja en dıe vıdeokaart welke van de 2 ıs beter 9800gt of dıe 5750

5750, anders had ik wel voor de 9800gt gekozen :p

Maar goed... binnen 2 maanden... dan is dit dus alweer zwaar verouderd.

5750, anders had ik wel voor de 9800gt gekozen :p

Maar goed... binnen 2 maanden... dan is dit dus alweer zwaar verouderd.

dıe vıdoekaart prıjzen gaan toch zoıezo naar benede dan kan ıe naar dıe 400euro ofz owja ık heb hdd maar dıe ıs van brede band ık weet nıet hoe je dat noemt kan dıe dan ın dıe nıeuwe systeem van mıj als ık hem heb gekocht en nog 1 vraag bv ık heb me pc ınelkaar gezet alles ıs klaar enzenz moet ık dan ook vıa bıos dınge gaan verandere ınstelınge

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan