Pc vast gelopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike991

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2006
Hoi,

Ik speelde vandaag een spel(Call of Duty 2) en die liep vast na ongeveer 10 minuten spelen.
Het scherm werd draaierig en er kwamen en alles werd vaag zeg maar ik kon nog wel naar bureablad terug alleen liep hij daar ook vast en kwam er op de lijn van start horizontale gekleurde lijnen.
Toen heb ik de pc gereboot en kwamen er tijdens het laden van windows xp verticale gekleurde strepen.
Daarna toen het klaar was met laden kon ik niks meer zien behave vierkante gekleurde blokken over het scherm.
Weet iemand wat dit is en wat de oplossing er op is?
Windows opnieuwe installeren heb ik al gedaan maar toen gebeurde het zelfde weer.
Mijn systeem specs zijn:
Nvidia geforce 8800 GTS
3.00 Ghz
2GB ram.
Hij heeft het overigens daarvoor altijd goed gedaan.
Alvast bedankt voor de hulp.

Mvg Mike.

Ik denk aan eerste instantie of aan een warmte probleem of aan een probleem met de voeding

Ik denk aan eerste instantie of aan een warmte probleem of aan een probleem met de voeding

Wat is te warm voor je pc?
Ik weet dat de videokaart ongeveer 57 graden is.
En mijn voeding maakt sinds 2/3 weken een enorme herrie daar ga ik morgen mee terug naar de winkel.
Ik zat er ook al aan te denken om er een koeler bij te plaatsen alleen ik weet daar niet veel over.
Zou jij er me 1 kunnen aanraden?
http://www.alternate.nl/html/highli...ame=HARDWARE&Level1=Koeling&Level2=Behuizing&

Mvg Mike.

Dan zou ik toch echt eerst maar eens een goede voeding kopen en plaatsen!

Dat is zonder enige twijfel een top-voeding, krachtig, stil. stabiel en een zeer goed A-merk.

Wanneer de voeding een flinke herrie maakt, gewoon garantie claimen!!!

Dat is zonder enige twijfel een top-voeding, krachtig, stil. stabiel en een zeer goed A-merk.

Wanneer de voeding een flinke herrie maakt, gewoon garantie claimen!!!

Ok bedankt ik ga er morgen mee terug en ik koop gelijk even een koeler erbij en dan kijk ik even of het probleem is verholpen en anders zie je me wel weer verschijnen :p
Bedankt voor je hulp.

Mvg Mike.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan