pc verandert in 1ste klas slak

Status
Niet open voor verdere reacties.

kleurenvlieg

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2008
Dit is ht probleem als ik mn pc opstart gaat eerst alles gewoon normaal,maar als iets in beeld komt vn een microsoft proggramma ,slaat me systeem vast.
svchost.exe vraagt zoon 55% vn me cpu,normaal gesproke geen ramp voor me pc onder gestreste omstandighede zoon 80% cpu draait die nog aardig soepel,Ma nu in dit geval slaat me systeem vast zo traag als een slak, ik heb al op internet gezocht en kom ik uit ergens op dat ht aan windows update ligt,alleen wat kom ik niet uit want als je gaat zoeke kom je wel meer probleme tege van windows update. ik zou graag willen dat iemand mij verder opweg kan helpen,nu heb ik een tijdelijk oplossing geinproviseert door die svchost.exe uit te zetten,alleen gevolg vn dat is dat ik ook iedere x mn audiohardware moet opnieuw instalere om geluid te hebben en themas weer op xp moet zette.alvast bedankt

Welkom op HELPMIJ.

Heb je als eens gedacht aan spyware? Gebruik je daar ook wel een scanner voor (welke?)en update je die eerst voor je gaat scannen?

Enige leesbaarheid word wel gewaardeerd:) Het ligt niet aan je handschrift overigens ...;)

whittey bednakt dat je reageert , srry ik ben eenmaal niet zoon typ mens,

spyware en trojans en virusen en bots zijn ht niet . Ik gebruik Nod32 , AVG , amust

registry cleaner , dat zijn mn hoofdscanners daarnaast gebruik ik nog 2 scanners af en

toe allemaal geregristreede :rolleyes:

Ik ben al iets verder ts egt puur de windows update k kan alleen niet ontdekken wat het is.

alles lijkt goed te staan op ht bloote oog. Ik heb al eenige tyd ervaring met computers alleen dit kan ik niet ontdekken :mad:

Is opgelost wat bleek nouw microsoft office was over gegaan in free trial versie,

Terwijl updates nog steeds updates probeerde te instaleren voor de voledige versie

en in dat soort gevallen bots het met elkaar met gevolg dat de pc vast loopt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan